Gå til innhold

Utrolig lite aktivitet her inne....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er nok her fortsatt, de fleste av oss i allefall. Men tror kanskje grunnen til at det er så stille her nå, er fordi vi har blitt mer vant til tanken at det skal komme en liten en. og at ting har roet seg litt mer ned;) Tror mange fortsatt er her, men kanskje skravler mer på skravlesiden og trimestersidene. ?? kanskje? hehe Men jeg tipper det blir masse aktivitet her igjen, når Mars nærmer seg;)

Annonse

Jeg er her ofte, men er dessverre flinkere til å lese andres innlegg enn til å svare selv.. men hvis alle hadde vært som meg hadde det jo ikke vært noen innlegg her i det hele tatt, så skal bli litt flinkere:) Er ikke dette en koselig tid å være sånn ca 6 måneder på vei på dere? Med advent og jul og alt sånt, synes timingen var perfekt der gitt..;)

Helt enig. Veldig koselig tid å være gravid på. :) Mye koseligere å være gravid nå enn høygravid på sommeren liksom...hehe..selv om det er mye klær som skal på når en må ut en tur. Litt slit med skoene, men de må jo på uavhengig av sommer eller vinter..:)

Ja, jeg syns også det er en veldig god timing... For to år siden var vi ikke like heldige da jeg hadde termin på julaften, hun kom lille julaften så jula ble tilbragt på sykehuset.....

Men i år blir det kjempegøy i jula med en spent toåring i hus :)

Skjønner at det ikke ble like koselig med jula for 2 år siden da ja.. Men klart det blir kjempespennende denne gangen. :) morsomt når de begynner å intressere seg for pakkene disse små. Jenta mi er ca 17 mnd rundt juletider. :) Synes kalenderen er kjempestas..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...