Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 er det vondt? er nå 5 uker siden jeg fødte. sydde bare noen stinng i et par rift på indre kjønnsleppe som har grodd fint nå. isåfall hvor/hvordan vondt er det?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Etter første fødsel hadde vi sex 6 uker etter fødsel. Hadde blitt klippet og sydd en del. Jeg synes ikke det var vondt, men litt ømt i såret. Bruk glidemiddel så går det greit.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 vi hadde også etter 6 uker. Det var vondt synes jeg. hadde revnet og sydd en del. Det var ikke direkte smertefult akkurat, men det var veldig ømt og ikke noe godt i det hele tatt.. Brukte masse glidemiddel, har vi alltid gjort. Når er det 4,5mnd siden fødsel, og det er nesten gått over. Fremdeles litt ømt her og der i noen stillinger, men nå er det hvertfall godt igjen
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 vi hadde sex 2 uker etter fødselen! hadd blitt sydd. var ikke akkurat vondt, men bittelitt ømt. Du får nesten prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå