bollus med bolle! Skrevet 1. desember 2008 #1 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde MA i mai og er nå nettopp gravid igjen, 5 uker. Ringte gyn i dag for å spørre om jeg burde spille kamp(ballspill med fysisk kroppskontakt). Både fordi jeg er 38 år, og fordi jeg har hørt at det ikke er gunstig med hard trening akkurat når det har festet seg og fordi jeg hadde en MA for 6 mnd. siden og jeg ikke vet grunnen... Måtte stille spørsmålet til kontordamen som ropte inn til gyn og spurte om en pasient som var i 5. uke kunne spille kamp!!!!!!!! Jeg hørte han rope tilbake at det går helt fint bare jeg ikke løp opp og ned en fjellside 5 ganger! Lettere forvirret som jeg var kom jeg ikke på noe lurt å si, men fikk iallefall ikke spurt noe videre. Vet ikke egentlig hvorfor den fjellsiden skulle være verre enn en kamp. NÅr jeg spiller kamp kan jeg ikke spare meg, men tar meg som regel ganske ut. Noen med erfaring???Kampen går i morgen og jeg har ikke tenkt å fortelle noen at jeg er gravid, men har fryktelig lyst til å spille! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139212100-andre-enn-meg-som-er-redd-for-%C3%A5-trene-fordi-du-har-mistet-en-gang-f%C3%B8r/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå