loffmusa Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 når pappaen skal legge vesle jenta her på 3 mnd og 1 uke så blir dt skrik.. Hun skriker å skriker,tårene triller og jenta blir annspent og helt ildrød. Gir han 10 min men må gå å overta og ta hun kommer i armene mine og jg snakker til henne, da stopper hun skrikingen og roer seg og etterhvet prater og kikker seg rundt.. uff, noen tips og erfaringer??? Vi kan jo ikke la dem skrike så voldsomt heller...
Makko med to små gutter Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hun får jo kjempebelønning for å skrike! Og blir bare stadig bedre på det siden hun får belønning etter 10min med skriking. Hvis du ikke har hjerte til å høre henne skrike, og la pappa'n fullføre legginga (antar at hun ikke skriker når du legger), bør du heller legge henne selv en periode. Rundt 4mnd er vist morsbindinga sterkest. La heller far være mye sammen med henne, bade henne og gjøre andre koslige/morsome ting sammen.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 første 4 mnd fikk han ikke til å legge overhode - bare hyl og skrik og full krigsstemning i heimen. Men så plutselig fant hun ut at det var ålreit, og nå siste ukene har selve innsovningen vært hans jobb med mindre hun på slump sovner ved første sengepuppen. Går så det suser det (hun er 5 mnd nå)
loffmusa Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Er ikke det at jg ikke tåler å høre på men,dt er hjerteskjærende skrik. Det er forferdelig. Far kommer til meg med henne,hun tar ikke sutt og ingenting han gjør me henne da hjelper. Når jg går å legger henne små sutrer hun litt,men skriker ikke,men forlanger å bli lagt på siden. Vet dt er best med rygg,men det nekter hun,jg støtter opp me dyne rundt henne så hun ikke faller til sidene.. Jeg har merket hun er mammajente.
loffmusa Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 dt som er rart er at han har fått lagt hun flere ganger, dvs vi har delt på leggejobben før,men nå for 4 dager siden dette begynte at pappaen IKKE får lagt henne. Vår jente har hatt kolikk og jeg skal si dere at hun kan skrike altså Det blir vel bedre med tiden som dere sier.. håper det
1 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Som å lese om vår egen datter på 4 mnd...hehe...Dersom noen annen enn jeg legger henne blir det KONSERT. Men er litt vår egen feil siden det er jeg som stort sett har hatt ansvaret for leggingen. Så nå har vi tatt grep for å forsøke å venne henne på pappaen sin også. Det gjør vi enten med at han begynner å legge henne (dvs sikker hyling), for så at jeg kommer like etter, eller at vi går opp sammen og legger henne. Dette skal vi fortsette med så lenge vi må. Synes det er bedring bare etter noen dager. Kommer aldri i verden til å la henne skrike seg i søvn for at hun slik skal venne seg på andre enn meg. Ps. Også jenta vår har hatt kolikk, så du kan trygt si at hun har fått trent seg opp til en sterk og god lungekapasitet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå