Gå til innhold

Fra henvisning til tildelt dato?

Anbefalte innlegg

I dag sendte min gyn. henvisning om keisersnitt til sykehuset. Hva er deres erfaring med hvor lang tid det vil ta før jeg hører fra sykehuset? Jeg har vært på jordmorsamtale på barselpoliklinikk, og håper jeg slipper en samtale til på sykehuset, og bare får dato for ks....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139211717-fra-henvisning-til-tildelt-dato/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for svar. Jeg har fått brev om at jeg må til samtale med lege. Det må man vel uansett...? Min gyn har jobbet som overlege ved dette sykhuset i 6 år, og han skrev at han mente det var vanskelig å komme utenom keisersnitt. Da burde det vel gå bra, men er jo litt nervøs før samtalen (7.jan). Jeg skal også til Telemark; Skien.

Jeg fikk det innvilget med en gang jeg. Var på 32 uker UL i porsgrunn da jeg tok det opp. Legen der var enig og sa bare at jeg fikk time i posten. Som jeg da fikk innen en uke. Veldig grei.

Hvor langt er du på vei?

Kan jeg spørre hvilke gyn lege du bruker?

Håper det går like greit for meg når jeg skal snakke med legen. Jeg er i uke 33, og for en uke siden snudde babyen seg til seteleie. Kanskje nok en grunn til keisersnitt. Spesielt siden min grunn til keisersnitt er medfødt feil i bekkenet. Har født vaginalt med 2.mann (1. mann akutt ks), men det gikk ikke helt greit.

Jeg bruker Grønvold i Larvik.

Når blir ditt ks da?

Annonse

Her i Tromsø går det treigt. Søkte om KS i uke 20, fikk innkalling til samtale med overlege i uke 27 bare for å få beskjed om at ingen avgjørelse blir tatt før 3 uker før termin. Venter også nummer 3 og har to traumatiske fødsler bak meg. Jordmor støtter ønsket mitt fullt ut, men legen sier det er samme risiko som å hoppe ut fra 10. etasje. Håper det går fortere og lettere for deg enn for meg. Uansett, lykke til.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...