Mamma til to tette Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Første år som barnehagemamma og nå er det luciakostyme som står for tur. Hadde jeg vært den perfekte husmor kunne jeg nok gjort underverker med hvitt laken og symaskin men der feiler jeg. At han muligens trenger nok et kostyme til juleshow stresser meg allerede ,-)
St.Sunniva Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Lindex har iallefall...Cubus også mener jeg.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Har sett det i flere butikker som selger barnetøy, Cubus, Lindex, Bogerud osv.
Minnie Mom Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 H&M og Barnas Hus har ihvertfall. Her kjøpes det også.. )
Ksenia & Anjem Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Nille har rimelige, samt HM og Cubus
Musemor med tre søte små Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Så det på Nille før idag
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 For ikke å glemme Europris;) 49,90, grei pris det:)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 På Rimi koster de 39kr
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Det holder også i massevis med hvit strømpis og hvit body/genser. Eller ei hvit voksen t-skjorte med glitterbelte rundt magen. Og nisseklær løser man enkelt med å på på H&M for å kjøpe rød ull longs og ulltrøye -som man uansett bruker nå på vinteren. Alternativt rød joggis og genser. Greit med ting man kan bruke i ettertid også -ikke kun den ene dagen.
___ Skrevet 2. desember 2008 #11 Skrevet 2. desember 2008 Det finner man i klesskapet til mamma eller pappa.. Hvit skjorte eller bluse brettes opp på armene. En remse glitter knytes rundt livet og enn annen i håret. Fungerer veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå