husmus &2 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har ikke sett det i dagligvarebutikkene. Visste ikke at det var mulig å få tak i det utenfor sykehusets fire vegger, men etter hva jeg har hørt skal det være tilgjengelig for menigmann, noen som vet hvor og evt. pris på det? Vil mye heller gi det enn Nan hvis mulig.
-Petrine- Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Det selges på mange apotek. Står bak disk. Men, det er jo en helt annen prisklasse en Nan. Tror en boks koster 350 kr. Vi fikk det på blåresept da jenta vår hadde kumelkproteinallergi og da er det gratis.
Balder911 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Profylac finnes på apotek, kan iallefall bestilles dit. Vær oppmerksom på at det smaker j&%¤/)!, Her får vi ikke i en dråpe uten å blande med vaniljesukker. Dyrt som fy, så få det på resept.
shari_z Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 På Barsel sa de at man kunne kjøpe det på apoteket da jeg spurte om det. Har ikke hatt behov for å kjøpe enda så er ikke sikker.
husmus &2 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Ja, tenkte meg at det var dyrere. Jeg innbiller meg at det er mye bedre å gi det enn Nan, men 350 for en pakke. Hm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå