go'matræva og lillegutt Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Lillegutt på 6 mnd drikker mellom 700 0g 800 ml mme i døgnet. Han får nå grøt om kvelden, og vi holder på å innføre et grøtmåltid til på formiddagen.. Mener jeg har lest en plass at vi skal gi mindre mme når han begynner med grøt siden det er væske i grøten (vi bruker Hipp, som blandes med vann, hvis det har noe å si..). Så hvor mye mme skal han evt da ha, og gir dere vann eller mme til grøten? Lillegutt er veldig glad i vann, så det er ikke noe problem å få i han væske, jeg er bare redd for å overfore han eller at han får i seg for lite mat/næringsstoffer..
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fikk beskjed fra HS at fra 6 mnd skal de ikke ha mer enn 500-600 ml mme i døgnet.(Inkl. grøt, da den inneholder mme-pulver).
go'matræva og lillegutt Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Oi, det hørtes lite ut! Vi får trappe ned litt på flaskene og se om lillegutt er samarbeidsvillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå