su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Må bare spørre.. kan ikke skjønne hva det kommer av!
*novemberbebbis* Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Denne måtte jeg svare på, hehe, du skjønner, når jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg bekkenløsning. Etterhver etter fødselen gav det seg heldigvis mye - så plutselig når vesla var ca 7 mnd sa det pang igjen, og bekkenet var myye verre enn da jeg gikk gravid. For min del skyldes dette at jeg faktisk var gravid igjen, og nå sitter jeg her med 2 skjønne barn;) Så siden du har sluttet med cerazette, og har forværring av bekkenløsning - så kanskje du kan være gravid??????
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Heh det var liksom ikke det svaret jeg håpet på.. Tanken har streifet meg nemlig, og det er overhodet ikke planlagt...Mini er 8,5 mnd nå, og etter planen skulle vi vente 2 år før nestemann pga bekkenet! Mener jeg har litt andre symptomer og, men har ikke egentlig turt å tenke tanken sånn skikkelig.. Vet jeg ikke er i stand til en abort, mens jeg vet mannen vil det om det viser seg at det er en liten på vei..
*novemberbebbis* Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Oj oj, da ville jeg tatt en test tror jeg! Utrolig trist å høre at mannen din ikke vil om det skulle vise seg at du er gravid da..ingen måte du kan overtale han på? Er jo så utrolig mye positivt i å få to tette da:) Jeg er heller ikke i stand til å ta abort gitt, så her får det bli knute på tråden for gubben, for vi vil bare ha to barn - og det har vi jo nå
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2008 Vi har også tenkt oss to barn, så hvorfor ikke bli ferdig med det om jeg er gravid nå? ..Symptomer: bekkenet, temperaturen går som en jojo, økt matlyst, mensmurringer flere dager i forrige uke, og så kjennes det liksom som om det er noe "mer" i magen om du skjønner:) Skal nok klare å overtale han.. tror jeg..hvis ikke har vi et alvorlig problem gitt! Takk for svar foresten, godt å få luftet hodet litt.. Må få tatt en test nå snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå