Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Og hvor kjøper jeg det billigst mulig??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 er det trollungene som skal male? hehe. vi kjøpte penner på panduro i fjor. det funket mye bedre enn pensel og maling. husker ikke hva de kostet.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 He he, jepp, og med litt hjelp av trollmor ;o) Penner hørtes lurt ut ja! Men er de litt tykke? Eller blir det veldig strekete?
gærne ko Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 I fjor malte vi tallerkener og brukte porselensmaling (maling og penn) frå panduro. Varma det i ovnen etterpå så kan tallerken vaskast i oppvaskmaskin. Tusjen var ganske tjukk, om eg ikkje husker feil.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 ville brukt porselensmaling ja, og steikt de litt i ovnen etterpå.. Jeg har tidligere kjøpt porselensmaling på clas ohlson - det var billigere enn i hobbybutikk...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 hei ) vi kjøpte maling på panduro, husker ikke hva det kostet... men kopper kjøpte jeg billig på ikea, kjempefine ) ha en fin dag! klem
m@ri@nne Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 sjekk sidene cchobby.no billigere en panduro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå