Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia... nå begynner jeg virkelig å lure...

Var på do i ste og så lyserød farge på papiret men tenkte liksom ikke mer over det.. men så skulle jeg sette crinonen... og den var rosaflekkete da jeg tok den ut igjen...

Hadde uttak sist mandag...

Noen som har vært borti lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm - ja, jeg hadde også det. Tenkte (og håpet) at det kanskje var resteblødninger etter uttaket. Eller, som det står i pakningsvedlegget, at blødning er en bivirkning av crinone. Håper det er en av disse årsakene i ditt tilfelle! Jeg fikk mensen og egget mitt seiler på de syv hav :-(

Lykke, lykke til!

Skrevet

Jeg og hadde slik i et par dager.. men husker ikke hvilke rugedager. Etter det var det brunt som var blandet med crinonen i ett par dager.. nice.. men jeg ble jo gravid.. kanskje litt festeblod..!? Fester seg ca en uke etter innsetting.. ligger godt an da ;)))

Skrevet

Håper det er festeblod assa.... håper håper... Skulle ta crinone igjen i dag og da var det ingenting... bare i gårkveld da.. merkelig synes jeg...

Er så oppblåst ... gir seg liksom ikke heller...=(

Når var det crinone symptomene dine kom bort denne gangen megawhat? Hvordan er det med deg forresten? Kvalm og uvel eller er du i fin form??

Skrevet

De har aldri kommet bort..hehe..

oppblåst mage, tretthet, ømme bryster etc er der enda, og jeg er nå 6+4... faktisk blitt litt værre.

Fælt og komme inn her og klage.. men formen er ræva.. er så trøtt så jeg ikke vet hvem bein jeg skal stå på.. og kvalm til tusen.. ikke om natten heldigvis,da bare flyr jeg og tisser... men innerst inne (fryktelig langt der inne) er jeg jo glad for symptomer og... var et par dager i uke fem jeg var helt symptomfri og da hadde jeg det mye værre enn nå..

Tester du om ett par dager som jeg gjorde eller?

Skrevet

trodde du sa de var borte de symptomene jeg... kanskje eg blander med forrige forsøket ditt...??

Blir jo helt tullerusk også da...

Hvordan går det hjmme når du er så sliten da snupp?? skole, jobb, store-gullet og mannen??

Skjønner det er blanda følelser ang de syptomene ja... håper virkelig jeg følger etter snart.. livredd for å teste jeg... =S

skal vertfall teste lørdag tenkte jeg... men vet ikke om jeg tørr før den tid...

hva synes du var den forskjellen mellom forsøkene dine som kanskje kunne gitt en pekepinn på om det var pos eller neg?? (hehe.. hør på meg da.. begynner å bli en smule gal)

Skrevet

Jeg hadde mindre tro på det denne gangen (sikkert en forsvarsmekanisme) og kjente derfor ikke mange symptomene.. men etter noen dager nå så kom alt her og...

Skulle vært på skolebenken den her uka.. og lurer på om jeg i det hele tatt kan orke jobben når jeg ikke engang orker forelesninger.. Og på ettermiddagen er jeg en heks mot de hjemme,så det gagner nok dem om jeg tar det roligere også.

Jo jeg var mye mer hormonell denne gangen enn forrige gang.. hihi. og er det enda desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...