Milena Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Fant ut at jeg hadde glemt å sende inn skattekort da jeg ringte NAV. Dette resulterer i at jeg får 50% skatt i desember, istedet for 18%. mOrO!!!!!! Kan bli litt vanskelig med julegaver hehe. Må vel låne av samboeren min. MEN jeg klarer ikke la være å tenke: KUNNE DE IKKE BARE TATT EN TLF!?!?! Særlig siden det er jul....
Trulte76 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 er det ikke jobben som sender skattekort til NAV da?
LadyBlackJack Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Oi...skal man sende skattekort selv til nav? Jeg har ikke sendt noe,har fått et pr utbetalinger av dem,og de hr jeg skattet normalt for. Det betyr vel at arb giveren min har sendt det inn eller....? Jeg sliiiter visst jeg må betale 50%skatt i desember. Stemmer det at des utbetalingen kommer den 15???
Trulte76 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 da har arbeidsgiveren din levert ellers hadde de trekt 50% allerede. får pengene før jul, men usikker på når
Milena Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er selvstendig næringsdrivende... så jeg skulle ringt regnskap og fått det sendt inn...men tenkte ikke på det...
Trulte76 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 men blir du trekt 50% i desember visst du leverer skattekortet ditt nå? De har da ikke bet ut for desember enda. De er iallefall vasneklig visst det ikke er tidsnok å levere det nå
Lykke <3 Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Jeg glemte også å levere inn skattekortet mitt ifjor, men fikk utbetalt mellomlegget, samme mnd! Men du må ringe de å spørre
Milena Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2008 Mulig servicen her er dårlig Ringte de fredagen som var... 28\11. Spurte om de kunne holde utbetalingen tilbake slik at jeg fikk levert skattekortet, men nei... Det var allerede "i gang", sa hun. Måtte skrive brev med skattekort om ønske å få det neste mnd...
freefly Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 oops.. jeg er og selvstendig næringsdrivende og har IKKE levert skattekort!
Milena Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2008 Da burde du ringe med en gang....men utbetalingen er vel allerede inne nå!?
Trulte76 Skrevet 2. desember 2008 #12 Skrevet 2. desember 2008 her begynner de å bet ut fra 22 til 27. altså 5 dager, og man får da pengene innen siste dagen i mnd. Så var det ikke novemberutb de mente de hadde startet utb? For des har de ikke begynt å kjøre utb enda..
Milena Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2008 Jo... mente det da... den lønningen man bruker til å kjøpe julegaver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå