Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg bare må bite i det sure eplet og fortelle dere sannheten..

Jeg har ikke barn, ei heller er jeg gravid. Riktignok er jeg i et forhold med en herlig gutt, og vi har så vidt snakket om hva barna våre skal hete når de en vakker dag kommer.

På min side er jeg "bare" en jente som er over gjennomsnittlig opptatt av navn. For øvrig er jeg snart 19 år gammel, så kan jo hende at jeg får det om ikke så altfor lenge, men jeg er opptatt av at jeg skal skaffe meg en en utdannelse først, synes det er viktig, og har mer enn nok med studier enn så lenge..

Jeg kalte meg Mamma til Ava fordi jeg alltid har likt navnet Ava, og delvis fordi jeg har en katt som heter dette. Så selv om Ava ikke er et menneskebarn, er jeg jo på en måte mammaen hennes selv om. For øvrig har jeg tidligere uttalt at jeg har kjæreste (noe jeg har), og all informasjon jeg har lagt ut om hvor jeg er fra osv. stemmer med virkeligheten. Men jeg er da altså ikke mamma til noe Ava. Og jeg er lei meg fordi jeg har lurt dere til å tro noe annet.

Beklager til dere som har trodd på meg. Jeg innrømmer at dette har gått for langt, og jeg skal aldri lure dere til å tro at jeg har noen datter som heter Ava lenger. Har bare vært fanget i en fantasiverden, som det heretter skal bli brått slutt på. Min intensjon har aldri vært å lure noen, men jeg har rett og slett lurt meg selv og deretter har det bare ballet seg på.

Takk for forståelse.

Hilsen,

1990-modell.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139210061-vil-innr%C3%B8mme-noe-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siklerotte

Det kommer vel ikke akkurat som et sjokk - men det er jo greit at du kan innrømme det selv.

Når det gjelder denne informasjonen du har lagt ut om hvor du er fra osv. så har da ikke alt stemt overens med virkeligheten - du har da påstått at du bor i Oslo, senere Vestfold og at du er fra Østfold - så du er jo ikke helt sikker der virker det som. Uansett er det av liten betydning, og det er ikke så viktig hva du sier her på nettet. Poenget er bare at grensen går når du gjorde det du gjorde med det siste innlegget ditt - og jeg synes det blir for drøyt.

Sånn annet enn det så er det nok uansett lurt å vente med barn - det er i hvert fall inntrykket jeg får. Både ifht. modenhet men også fordi du rett og slett er for ung.

Nyt heller russetiden du, og om du vil diskutere navn som du elsker så kan du jo egt. bare være deg selv, er vel bedre det enn å leve i en fantasiverden.

Hei Mamma til Ava (hvorfor ikke skifte nick til "Mamma til Ava i fremtiden?" ?;-)

Jeg synes ikke dette er så alvorlig - dette er et nettsamfunn og det er sikkert mange her med svin på skogen. Jeg synes det er hyggelig å ha deg her på Navnedebatten - navn er gøy! Desto flere å diskutere med desto bedre!

Jeg håper du har gjort dette for moro skyld - i innlegget ditt høres det nesten ut som du "bikket over" slik at fantasiverden din her inne hadde innvirkning på ditt virkelige liv - jeg håper ikke det er slik, for det er selvfølgelig litt bekymringsverdig om du ikke kan skille mellom nettet og virkeligheten.

Jeg vil også råde deg til å vente noen år med å få barn - Som forelder gjelder det å ha bena godt plantet på jorden slik at du kan gi barna dine trygghet og stabilitet. Om du har problemer med å skille mellom fantasi og virkelighet kan det bero på umodenhet - i beste fall...

For ikke å snakke om at det kan høres ut som du vil ha barn kun for å kunne gi dem navn.

det finnes mange gode tenåringsmødre der ute, men de er som regel veldig modne for alderen. Jeg tror du bør vente. Du har gooooood tid:)

I mellomtiden ser jeg gjerne at du henger her:)

Jeg har vært aktiv i navnedebatten i litt over et år, og har selv ingen barn (er gravid i 4 måned nå da). Det må da være lov å være interessert i navn, selv om man ikke har barn, og det må være lov å drømme seg bort, tenke på hva kommende barn kan hete! Jeg skjønner ikke hvorfor du har måttet "skryte" på deg barn for å være aktiv her inne, du kunne heller sagt at du drømte om å få en liten Ava - da hadde du spart deg mye tid og kanskje bekymring også. Men uansett - synes ikke det er så nøye jeg, og ønsker deg masse lykke til videre og håper du fortsetter å diskutere navn her inne. En dag blir drømmen om barn virkelighet også :-)

Annonse

Kan ikke huske at jeg har sagt jeg har bodd i Vestfold, men det gjør jeg altså ikke.

Beklager hvis jeg på noen måter tråkket på deg i det siste innlegget. Har bedt om å få det slettet.

Skal love å være meg selv hittil, aner bare ikke hvilket nick jeg skal ha.. Har byttet flere ganger, men finner ingen som passer meg helt, føler jeg.

Gjest Siklerotte

Vestold, Østfold, Oslo og Akershus har du sagt - så du har jo klart å dekke fire fylker. Men det kan være det samme.

Jeg synes det siste innlegget var drøyt ja, og det tror jeg du selv innser. Min egen dumhet dengang, men allikevel.

Du får kalle deg Fantasiapia da, fnis.

Annonse

Det kom vel ikke som en bombe. Gidder ikke å henge meg opp i "falske identiteter" her inne, men legger raskere merke til det siden jeg er sengeliggende:) Forstår ikke hvorfor du har behov for å dikte opp at du har barn for å delta her inne. Det er fritt frem.

Herre gud.

Tar derre dette så høytidelig. Det er det samme for meg hvem du er. Synes ikke det gjør noe om du sjonglerer litt med virkelighetn. Dette er en nett side, de som tror de bare møter erlige folk her, det er de som har problemer.

Vær så snill a folkens ikke vær så fordømt naive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...