fødte på termin 5/5 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har noen noen råd? I natt våknet hun med feber, fikk paracet. Jeg er helt utslitt. Mannen min er borte i tre uker. Jeg har olje greie som smøres på i munnen for å dempe smertene. Hun har grini i hele dag.... uten stans. Sover max 20 min. hun er 7 mnd. etter at paracetten har begynt å fungere... Hjelp. Får hjelp av fam. Men det er bare jeg som roere henne ned til nivå "ikke helt hysterisk".
3småtroll♥ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Lillemann her (født 05.05 han også fikk sin første tann i dag:) Eller jeg oppdaget det i dag hvertfall. Han har vært urolig og sovet minimalt siste uken. I natt toppet det seg med lite søvn og urolig som bare det;( Jeg tok han til slutt inn i sengen der han lå på magen min og sov litt... Er nok desverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å smøre med dentinox eller prøve å avkjøle gommene litt. Lillemann liker godt å tygge på en fuktig kald klut- da biter han og tygger som bare det:) Får håpe jenta di får tanna si snart så skal du se det hjelper. Håper liksom vi skal få en god natt her nå som tanna har kommet gjennom, men er jo ikke sikkert det da... Uansett får du ha lykke til- kanskje gi henne en paracet før leggetid i kveld så hun får litt ro og søvn;) Og mamma da;)
fødte på termin 5/5 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 takk. Nå har hun ikke grini på snart 13 min... Tjoho. Som musikk for mine ører. Hun har to tenner nede. Og en tann jeg kan så vidt skimte. Lurer på om det er noe hjørnetenner på gang... Får ikke satt henne fra meg for å spise.... Skal prøve nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå