Gå til innhold

da er jeg ruger av...... (PS. trenger noen gode historier)

Anbefalte innlegg

Skrevet

to egg. men først av alt vil jeg si takk til alle som har tenkt på meg i dag. Men nå skal jeg komme tilbake til selve uttaket. Som sikkert mange av dere har fått med seg skulel jeg egentlig berre få inn ett egg. De ene egget som var befruktet men så ut til å ikke være noe i går, det hadde delt seg i 4 i dag. Problemet med det egget var at det kunne godt være det ikke var noe liv i det likevell, men de valgte å sette det inn i håp om at de kunne ha tatt feil. Så det eget stoler jeg jo IKKE på.

Det andre egget som uansett skulle innn i dag, det hadde berre delt seg i 2. Så konklusjonen var at det var vel ingen av eggene som var omtimale, så noe overlykkelig er jeg ikke. Men jeg er verfall ruger for andre gang nå. Noen som har noen gullhistorier med to delte egg, eller med egg som ikek var sm de skulle. Han snakket om at det 4-delte egget i går hadde vist at det berre var en "flekk" (det var ikke det ordet han brukte, men jeg husker ikke hva det heter) på, og det skulle vert to.

Så vær så snil å hiv dere på, jeg trenger noen gode historier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste jo for litt siden her om ei som ble tvilling gravid (2 eggede!) med 2 egg hvor det ene ved innsetting var umodent og det andre 2 delt.

Så alt er absolutt mulig tryne !

:o)

Lykke til !

Skrevet

Gratulerer som ruger Tryne. Håper det blir en skikkelig solskinnshistorie ut av dette. Det er jo alltid håp. Mirakler skjer hver eneste dag. Masse lykke til. Sender over masse babystøv og krysser alt jeg har for deg. Du har vært gjennom så mye og ventet så lenge nå. Håper det er din tur nå og at du får en skikkelig julegave nå.

Skrevet

Gratulerer så masse som ruger Tryne;o)) Jeg sender også over masse babystøv i håp om at du endelig får spiren til å sitte! ! !

Pass på deg selv nå og slapp godt av i rugetida.

klem fra

Skrevet

Takk alle sammen og takk "vilsågjerne" for den flotte historien. Håper et er noen flere ehr med en solskinnshistorie

Skrevet

Heisann Tryne... da var de på plass, gud så flott!! Venter nå på jubelropet om 14 dager!!=)

Vi tok ut 12 egg. Dagen etterpå fikk jeg beskjed om at det var kun 3 stk som var noe å samle på og som var litt liv i og det var ikke den beste kvaliteten, ååå som jeg tok sorgene på forskudd.

På innsettingsdagen kom vi og der var et 4-delt og et nesten 3-delt.... De satte inn2 stk fordi det ikke var noe å legge på frys, så i steden for "søpla" så puttet de dem inn.... Og nå sitter jeg med en nydelig jente i armene, som ikke kunne vert mer perfekt..=)

Jeg krysser alt av fingrer for deg og håper virkelig at det nå er din tur!!

Skrevet

takk Chick.

Jeg håper virkelig jeg kan komme med ett jubelrop den 15.desember. Jeg må ta blodprøver da jeg tar pregnyl nå. Og av alle ting skal jeg ta blodprøver på min manns bursdag

Skrevet

masse lykke t:) å eg fortalte dg om mine 2 dårlige egg, eg blei gravid:)14uker på vei nå:) d kan gå bra for dåkke o:) krysse fingrene:)slapp godt av i rugetiden:)

Skrevet

Hei min venn!

Ååååh, jeg skal krysse alt jeg har for at det har klaffet denne gangen. Du *må* oppdatere. Dette er superspennende!

Klem

Skrevet

Å tusen takk alle sammen:D Jeg skal oppdatere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...