Gå til innhold

ammeinnlegg?

Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen fine innlegg i bambus med sperrelag. Men av og til er det kjekt med engangs og.

Har prøvd

- thermobaby, men disse er for stive og irriterer huden min

- Natusan, deilig å myke, men litt små, og om morran er det ofte bare en klump.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Husker ikke hva de heter, men de har noen som er innmari fine på apoteket. Hvit eske med rød skrift.

Skrevet

boots apotek har egne innlegg. rosa eske. store, gode og myke syns jeg. billige også.

Skrevet

Prøv Chicco sine...!!! Selges på apotek. Dyre, men fantastiske. Går faktisk mindre av dem i løpet av en dag, enn av andre, fordi de holder så godt på fuktigheten. Så tror nesten enn sparer inn igjen utgiften det er å kjøpe de i forhold til andre billigere.. :)

Skrevet

Coop har de billigste og de beste :)

helt enkle og greie, passe tykke og holder godt på fuktighet

Skrevet

jeg bruker avent sine og synes de er kjempegode! føler meg helt tørr og har ikke blitt sår enda så har jeg ull utpå bare for å varme. de blir ikke våte bare tunge:P de er kanskje litt dyre da: 59 kr for 24 stk. men jeg har så mye melk at det renner så for meg er det verdt hver krone!! tror ikke du får kjøpt de i vanlig matbutikk da...

Skrevet

medela!

loer ikke og passer til store pupper!

kjennes heller ikke våte og mister ikke formen

Skrevet

Signerer denne!

Medela sine er helt fabelaktige - anbefales! Har så langt bare funnet de på Alliance Apotek, men mulig de selges andre steder også.

Skrevet

Jeg har klippet opp et ullteppe!! Det er vasket slik at det har tovet seg. Bruker engangs inni når det leker ekstra.

Funker kjempefint og er billig!! Og jeg har kjempe mange, så enkelt å bytte dem ut ofte.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lakk MYE... og hadde veldig såre brystvorter.. prøvde masse forskjellig.. Fant etterhvert ut at jeg likte best coop sine. Hvis jeg ville være sikker på at det ikke skulle lekke gjennom brukte jeg fesk chicco sine (de med plast belegg utenpå), men syns de kunne bli for tette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...