Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på riksen og ingen modne egg, har nå blitt satt opp til 300 ie.

Skal tilbake på fredag og har fått beskjed om at jeg kan komme før hvis jeg merker at noe skjer der nede.

Må nå trøste spise noen salt sildt :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det var ikke noe moro. Har du vært borti noe lignende før. Så rart at de ikke modnes?

Kan ikke noe om det jeg altså. Har alltid fått modene egg...

Kose deg med mange saltsild du.. fikk veldig lyst påd et selv jeg nå.. nam nam ....

Håper høyere dose gjør susen..

Stor klem

Skrevet

Det var jammen meg IKKE noe kjekkt. Håper at høyere doser vil hjelpe til litt:)Jeg vet ikke, men jeg tror nesten at dersom det ikek var kommt noen store egg til neste gang så ville jeg avbrutt forsøket. da kunne du startet med høyere doser med en gang.

Har du lang eller kort regime?

Skrevet

Regner med at det er et langt siden jeg startet den 23 okt :-)

Her går det i sprøyter og spray så det holder, vet snart ikke hvem jeg er lengre, men nå satser jeg stort frem til fredag, johoo :-)

Takk for alle søte ord:-)

Skrevet

Jeg brukte og lang tid på å bli stimulert på første forsøket, har pco så de begynte med 100ie, jeg gikk vel på sprøyter i over 20 dager tror jeg, hadde en venninne som måtte gå i nesten 40 dager, hun hadde og pco og var så og si umulig å stimulere. Men på meg hjalp det å øke dosene:-)

Lykke til!! Håper forsøket ikke blir avbrutt.

Skrevet

Er vi pco kvinner virkelig så vanskelige!!?? Ja ja, bra å vite at jeg ikke er den eneste, begynner å bli veldig dyr i drift også:-)

Tusen takk Emilia, de skal jeg stresse ned litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...