nygift med spire i magen nr2 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Sikkert et innmari dumt spørsmål, men jeg tenkte jeg skulle kjøpe det og blande litt inn i grøten... magen er litt treg etter at vi begynte med grøt for en ukes tid siden. Men hvor i matbuikken finner jeg dette ? Noen som har noen andre råd ?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 I vår Meny butikk så står den sammen med alternative varer som glutenfrie etc. Ellers får du kjøpt det på apoteket.
anibe Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 På Rema står det sammen med helsekosten...
babygullz <3 vilde Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 på rema fant jg d ved kosttilskuddene:)
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Takk skal dere ha Det stod sammen med kosttilskuddene ja Men hvor mye skal jeg ha oppi grøten ? Aldri gjort dette før jeg.... jeg fullammer jo vedsiden av, så må få putta det i grøten-..
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Bland det i det varme vannet eller i melken du blander i grøten, det løser seg best i varm væske. Bare ta en halv t-skje i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå