Trivelig Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Permisjonen min gikk ut på fredag, men jeg har ingen jobb å gå tilbake til. Hadde bare et vikariat som varte til jeg gikk ut i permisjon. Jeg har søkt på diverse jobber siden september, men har ikke hatt lykken med meg enda. Har god utdanning og en del erfaring, men det er liksom helt dødt innen kontorjobber for tide, iallefall her vi bor.Sist uke var jeg på jobbintervju, så krysser fingrene... Syns det er kjedelig å gå hjemme, hadde gledet meg til å begynne å jobbe igjen. Gutten vår er i barnehagen og har det så gøy, har ikke hjerte til å holde han hjemme. Noen andre?
1, 2, 3!!! Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg også. Men permisjonen går ut 12. mars... Har ikke snøre på hva jeg skal gjøre. Skal så klart søke jobb, men hva med jenta mi som ikke har b.hg plass før til høsten?
sab22 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hei. Er i akkurat samme situasjon selv. Har perm ut januar. Lillemann har ikke fått bhg plass. Jeg søker jobber og har vært på intervju, men må jo si at jeg ikke har fått bhg plass til minsten.. Lurer også på hva vi skal gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå