lubbeline Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Ser ut som flest kan den onsdagen, på spiseriet i femte etg på galeriet, kanskje det nå heter augustin deli?. Men skal vi si kl 17 siden det er en barn med?...fint om dere skriver på under her om dere kommer:-))
lubbeline Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Ja, blir kjekt, håper flere kommer,.....vet om en..folk er litt treige i denne byen;-)
lubbeline Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Treige tilå svare her altså:-))))
monica07 Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Heisan! Har det travelt med julebordsesongen,men jeg skal få tid til å komme på onsdag :-) Ses da
Hocathy Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Vi skal prøve å få dratt tidlig fra jobb slik at vi når dere denne gangen....
Deneb Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Hei, og takk for hyggelig treff! Håper vi får vært med neste gang vi er i Bergen også. God jul til både store og små )
lubbeline Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2008 Ja det var veldig hyggelig å møte dere, klart dere må bli med neste gang, er vel bare si fra neste gang dere kommer, så kan vi arrangere treff etter det;-) Ha en riktig god jul, :-)
Deneb Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Da sender vi en melding. Prøvde forresten å sende deg en PM før forrige treff, men da fant jeg ingen profil på deg (?). Tenkte jeg skulle gi deg mobilnummeret mitt serru ) God jul til deg og astronauten også! )
lubbeline Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2008 Det kan godt være jeg ikke har profil...vettkje...skal se om jeg får det til, greit med mob nr, takk for det...nå kan han godt komme.....mitt juleønske for dere er en kafe i nærområdet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå