Fuck google, ask me Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg går på Synarela, Gonal F, Albyl E, Klexane sprøyter og Metformin. Det begynner å nærme seg slutten om alt går etter planen. Da er jeg ferdig med en del av medisinene på fredag, men akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal holde ut ( Jeg er så sliten og trøtt! Jeg er så glemsk og svimete at jeg stoler ikke på meg selv lenger. Fjeset mitt er blitt forferdelig kvisete og magen er oppblåst. Og så er det humørsvingningene da... Jeg har vært igjennom dette før og resultatet er en nydelig gutt på 4 år, men noen ganger mister jeg fokuset og har lyst til å grave meg ned i sengen til alt er over. Har dere noen oppmuntringer og tips til meg om hvordan jeg skal holde ut på jobb, på skolen og hjemme med familien så mottar jeg det med stor glede. Dette ble nok litt sytete, men jammen var det godt å få klage litt )
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 stakkars deg! det er ikkje kjekt når det er sånn, eg skjønner veldi godt kordan du har det. eg fekk meg sykemelding litt før siste veka før uttak og er sykemeldt fortsatt.. det er vikti å ta vare på seg sjølv i denne prosessen. eg vil anbefalle deg å sjukemelde deg=)
Fuck google, ask me Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Takk for svar. Jeg har tenkt på å sykemelde meg for jeg sitter bare her på jobb og er dårlig hele tiden, men det er liksom så uakseptabelt her på jobben min å være sykemeldt. Vet det høres dumt ut... Antageligvis så ser alle at det feiler meg noe for jeg er likblek og klarer ikke henge med på det som skjer, men ingen vet hva jeg holder på med og ikke har jeg tenkt å fortelle det heller. Jeg er så redd for at forsøket skal gå galt fordi jeg er så sliten og stresset. Du har helt rett i at det er viktig å ta vare på seg selv=) Ser du "ruger" ) Du må virkelig ha lykke til:) Jeg håper å starte "rugingen" i neste uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå