Gå til innhold

Føde på Rikshospitalet?

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde på Rikshospitalet, er det noen andre som skal det i januar? Jeg hadde menstermin 19 januar, men etter ultralyd ble den flyttet til 29 januar. Så regner med at jeg føder rundt termin ettersom den allerede er flyttet 10 dager. Har kun vært på ultralyd der, har tenkt at jeg ikke trenger omvisning. Var å besøkte en venninne der på barsel i april, så vet litt om hvordan det er der fra før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139208444-f%C3%B8de-p%C3%A5-rikshospitalet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dere har jo termin nesten samtidig! :P Har dere vært på sånn omvisning der, eller kurs? Vi har ikke vært på noen av delene, men vært på kurs gjennom kommunen vi bor i. Mange som sier man er heldig hvis man får plass på Riksen...jeg er i hvert fall glad for at jeg fikk plass!

Baby-boom: vi har ikke termin langt i fra hverandre!! Moro :) Jeg også har en liten følelse på at jeg kommer til å føde litt før, ting i svangerskapet den siste tiden som har gitt indikasjoner på det.. Så lenge jeg klarer å holde den lille inne til 1 januar skal jeg ikke klage!!

Benedicte23: Jeg har ikke vært på fødselsforberedende kurs og omvisning der, men har hun som står for kursene der som jordmor i min bydel så har vært på kurs der. Veldig flink! Omvisning tror jeg vi ikke trenger, da vi dessverre har vært der 2 ganger allerede i forbindelse med en blødning.. Men kunne faktisk tenke meg å se fødestuene da...

aggin78:Bare en dags forskjell!!det er stor sjangs for at vi er der samtidig i hver vårt føderom eller kanskje på barsel i samme rom?

Man vet aldri, jeg har også "symptomer" som sier at jeg kommer til å føde litt før som vonde kynnere og tegn på begynnende sv.skapsforgiftning som kommer og går men hodet er jo ikke festet enda. Med andre ord så er jeg forberedt på at gullet kan komme før derfor begynner sykehusbagen å bli komplett!! :)

Ønsker deg masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...