Gå til innhold

Nedstimulering og syste på eggstokken.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Holder på med nedstimulering og under første kontroll ble det oppdaget syste på den ene eggstokken. Heldigvis "punkterte" de den der og da, da denne hemmer nedstimuleringen hormonelt. Men, det som skjer nå er at jeg på nytt har fått en type mens..... Dette sa de ingenting om. Er det noen av dere som har hatt lignende opplevelser?

Trenger svar.

Føles som det har gått litt galt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg punkterte cyster ved mitt forrige forsøk og blødde litt etter det ja. Men det er jo ikke fra livmoren man blør. Det er jo fra skjedeveggen der man stakk gjennom for å komme til cystene. Så ingen fare. Dette går bra skal du se :)

Skrevet

Hei Turbotrollet

Takk for svar. Blødde litt den dagen jeg fjerna cysta. Så bare litt utflod i to dager, men dag tre etter fjerninga begynner jeg å blø som mens..... Var det slik du også hadde det?

Skrevet

Nei, jeg blødde litt friskt blod fra tømmin av cysten og noen dager framover.

Men har du hatt mens under nedreguleringen da?

Skrevet

Ja, har hatt mens under nedstimuleringen.

Hmmmm.....håper at alt er i orden.

Skal ha ny kontroll onsdag.

Hvor langt er du kommet ?

Betyr huleboer liten spire i magen :-) ?

Skrevet

Ja, jeg ble gravid på eggløsning 14 dager etter å ha fått bekreftet negativ IVF-forsøk nr 2 :) Så er i uke 9 nå :)

Kanskje du kunne ringe sykehuset å høre med dem?

Skrevet

Hei Pinne.

Sniker meg inn fra gravide slitere for å svare deg her. Jeg punkterte cyste i mai i år. Fikk beskjed at det kunne blø litt etterpå, men bare en dag eller så. Jeg blødde litt første dagen og andre, etter det bare økte det på å jeg blødde som ved vanlig mens. Ringte inn bekymret som jeg var og de sa jeg sikkert bare hadde fått mensen. Ikke noe å bekymre seg for. Jeg blødde i en uke og det var bare mensen. Alt gikk bra så det er ikke noe å tenke på. Det har ikke noe å si for videre behandling.

Lykke til:-))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...