Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Tenker at jeg har dårlig blodsirkulasjon da jeg blør lite etter uttaket, at det er derfor vi sliter. Noen andre? Takknemlig for svar.
♣ Christiane ♣ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei Jeg blør også veldig lite etter uttak, men har tenkt som så at det kommer av at jeg har høyt antall blodplater. Altså at blodet levrer seg fort. Har alltid vært sånn, og har ingen tegn på dårlig blodsirkulasjon ( kalde hender, føtter osv) Vil tro at det vises på slimhinnene om blodsirkulasjonene er dårlig, jeg har ihvertfall tykke og fine slimhinner ved hver innsetting. Interesant teori, har dessverre ikke noen fasitsvar til deg, bare gjetninger.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk for raskt svar :-) får håpe at jeg også har høyt antall blodplater .-) Har også veldig tykk og fin slimhinne, så får håpe at det er da man har god sirkulasjon? Er mitt 5 forsøk nå, og siste på riksen, så vil jo at det skal gå nå .-)
♣ Christiane ♣ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Ruger på mitt fjerde forsøk nå( første på riksen) , så vet akkurat hva du mener .
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 eg fekk jo ut 16 egg men blødde ikkje i det heile tatt etterpå. så trur ikkje akkurat ein er nødt til å blø for at det er positivt. det blir vel ein blødning i folliklene de har tømt, men ikkje nødvendigvis vaginal blødning=)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk for svar, gode dere er :-) Da håper jeg det ikke har noe å si for blodgjennomstrømmingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå