Gå til innhold

Hurra:-)

Bråksilla og lille pille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra,første natt på 1år hvor jeg har fått sovet hele natten... I går skrev jeg et innlegg her og spurt om råd på hvordan jeg skulle få lille tulla til og sove hele natten... Fikk ingen råd jeg ikke hadde prøv før,men gikk virkelig hel hjerta inn får og få hun til og sove...

Hele ettermiddagen og kvelden fant jeg på ting hun kunne gjøre... Spist en stor bolle grøt til kvelds og hun fikk bade litt lenger en vanlig... Ikke noe flaske i senga,bare smokk og natta....

Etter 4min med gråt blei det stille og det blei stille til kl 06.45 i dag,føler meg super utvilt.... Så nå har jeg pakket inn alle julegaver,pyntet til jul og laget julekalender til gubben... Når jeg er ferdig å skrive dette skal jeg vaske litt her hjemme.

Hurra hurra hurra....

håper bare det går like bra i kveld/natt også...

Hilsen: Super utvilt mamma

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamma&gutten
Skrevet

Hyggelig lesning dette :):)

Masse lykke til videre med lille Hedda og sovingen...

Skrevet

så bra:) Ofte er det enkle det beste vettu;) Dette holder seg nok så lenge du gjør det samme hver kveld:)

Hilsen en mindre utvilt mamma;)

Skrevet

Det skal jeg love dere at jeg skal... Har ikke hatt en så bra dag på mange månder!!! Til og med Lille tulla er i bedre humør... Hun krapet sin første meter i dag.... Sitter her og er verdens stolteste mamma!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...