Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 ungen min er bare 10 mnd, så tilhører egentlig forrige forum..men tenkte å høre med dere som har kommet litt lengre:) har sluttet og amme nå, og fått tilbake mensen for ca 2 mnd siden... men jeg syns jeg har mensen hele tiden nå...noen dagers mellomrom,så kommer d igjen.. eller så er d en brunaktig utflod noen dager,før d blir ordentlig mensen igjen... er så slitsomt:( bruker condulag minipiller... kanksje jeg burde gå over til vanlige p-piller igjen nå som jeg ikke ammer lengre? noen som vet om dette er normalt? eller burde jeg gå til legen...?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 hmm..ville ikke si at det var veken normalt eller unromalt,man kjenner sin egen kropp best og vet hvordan ting har vært før. men ville kanskje snakket med helsesøster eller lege for å høre hva de sier ja, også ville jeg byttet til p-pille siden du har sluttet å amme,kan hende den kommer mer i gjenge da enn med mini pillet,en kjent faktor er at man blør i tide og utide med mini pille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå