Gå til innhold

Hvor mye kler dere på de små på natta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare på vanlig body og sokker,også dundyne...

har ikke vinduet åpent på natta,da fryser vi fast...brrrr

han kan være litt småkald på hendene,men ellers så er han varm..

han er 11 dager..:)

Skrevet

Nå om vinteren er det hel pysj. Eller langarmet body og strøpebukse... Lille tulla nekter og bruke dyne så jeg må kle hu godt når hu skal legge seg :-) Ellers hvis det er veldig kaldt bruker jeg en sånn babypose...

Skrevet

Gutten vår er 9 uker, og vi sover med vinduet åpent. Tempen i rommet er ca 16-17 grader. Han ligger på skinn og har teppe og dyne (ikke dun). Har på ham bomullspysj og sokker. Er det veldig kaldt harhan en kortermet body under åysjen, og eventuelt tynne bomullsvotter....

Skrevet

Her sover frøkna med bomullspysj med lange armer og sokker og en lett dyne. Romtemperaturen er ca 17 grader og da er hun god og varm når jeg tar henne opp..

Skrevet

Tuppa er 10 mnd, og har ullpysj, lett sovepose i bomull, og dyne (ikke dun). Vi har åpent vindu, så når det er ekstra kaldt får hun et ullteppe oppå dyna i tillegg.

Og så ligger hun på saueskinn.

Skrevet

Vil anbefale å bytte ut bomullspysj med ullpysj. Gutten vår sparker ofte av seg dyna og med ullpysj blir han ikke kald.

Skrevet

Jenta mi er tre måneder - her kjører vi med bomullsbody, ullpysj og bomullspose (hun sparker av seg dyna ellers) og dybe oppå. Hun er verken varm eller kald. Vi har vinduet igjen, men lufter helt til vi legger henne så rommet er ganske kjølig. Syns det hørtes litt lite ut med bare body og sokker, men jeg er ingen ekspert. Ungene er jo forskjellige.

Skrevet

Lillesnupp på snart 4 måneder har på seg hel bomullspysjamas, og sover med dundyne. Vi har vinduet på en liten gløtt, og hun er passelig varm. Litt kald på hendene, men det er vanselig å unngå ettersom hun, som de fleste andre babyer, sover med armene opp :)

Skrevet

Frøkna på 5 mnd har på bomullspysj og sokker, hun ligger under dundyne og oppå lammeskinn.

Vi har noen ganger vinduet åpent, spørs hvor varmt/kaldt det er ute, men vi har ikke på noe varme på rommet. I natt var det minusgrader, og vi hadde vinduet på gløtt - eneste stedet hun var kald var på hendene. :)

Skrevet

Bomullspysj og dyne.

10,5 mnd og 15-18 grader.

Hadde jeg tatt på henne mer, hadde hun vært svett!

Skrevet

Bomullsnattdrakt og strømper, ligger på lammeskinn med dundyne over seg..vet ikke hvor mange grader det er på rommet, men kjøligere enn i stua vertfall..han er passe varm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...