*novemberbebbis* Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er 65 ml pr måltid mye? Han har fått pumpet morsmelk helt til i går, han tar ikke puppen. Han har vært så urolig hele tiden, men når vi prøvde med erstatning har han egentlig vært mye roligere og sovet mye mer.
Madamina Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Det høres passe ut. De skal ha ca 12% i forhold til egen vekt. Det kan være han har hat økedøgn (for å øke din produksjon), noe de har hyppig i starten, og en 11 dager baby kan være urolig av mange årsaker. Du vet at å gi erstatning går utover din egen produksjon, eller at du må passe på å pumpe ekstra for å holde tritt?
*novemberbebbis* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Ja, det vet jeg, men jeg har tenkt å kutte ut å pumpe. Jeg har rett og slett ikke tid med all vasking og sterilisering av utstyr.. Jeg har to veldig tette som begge er hjemme, det er utrolig hektisk!! Og jeg vil heller leke og være sammen med barna, enn å bruke så mye tid på pumping og vasking..! Kunne han bare ha tatt puppen...!!
ainapost Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Det høres bra ut! Syns du er klok som tar det valget så tidlig. Det vil føre til en mye enklere hverdag for dere alle! Selvfølgelig kjedelig at han ikke tar pupp, men det er ikke alle som gjør det. Og nå har du jo en til å tenke på. Det er noe annet når man bare har ett barn. Da kan man sitte å jobbe mer med saken. MAMMING ER BEDRE ENN AMMING sier min helsesøster og jeg kunne ikke vært mer enig. Kos deg med barna dine!
*novemberbebbis* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kunne ikke vært mer enig med deg ainapost!! Mamming er myyye viktigere - og det har jeg fått høre av flere i det siste - noe som har fått meg til å tenke! Nå skal vi koooose oss med MME og MASSE LEK OG MORRO!!
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Begge mine har fått MME, og klarer seg helt supert =) Blide og fornøyde og sover godt. Så til sp.målet ditt: da minsten var 11 dager fikk han 80 ml. MME, men han fikk jo ikke noe pupp i tillegg da.. Og fra han var ca 3 uker - 1 mnd, gikk han opp til 120 ml. Det står også en måle enhet på pakken. Mine har alltid vært i overkant og også gjerne over det skjemaet. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå