Gå til innhold

trening/husarbeid

Anbefalte innlegg

I stedet for å bruke den stakkarslige energien jeg har igjen på å trene, så gjør jeg masse hus arbeid som julevask, pusser opp, rydder og måker snø. svetten renner og jeg har det veldig bra med meg sjøl. Men jeg trener ikke...

Det må da være like bra for graviditeten å gjøre det på denne måten? Eller hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139207977-treninghusarbeid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er helt enig med deg:D holder selv på å pusse opp og blir minst like sliten av det:) er ikke like enkelt å trene heller, kan ikke jogge, ikke gjøre ditt og ikke gjøre datt, så hvorfor ikke gjøre noe fornuftig istede:):D

hovedsaken er at man skal ha det bra med seg selv:)

henger meg på denne. Vi bygger hus som det er veldig mye jobb med. I tillegg bor vi i et hus som også må ryddes og vaskes. Så her er treningen min husarbeid og bygging!!!!! Blir bra trening det synes jeg, og det er gratis - også blir det fint rundt oss =)

I følge ett marta stuart program så har de eldste menneskene i verden nesten aldri trena slik fast/organisert. Naturlige bevegelser som ved husstell og dyrestell gjør at kroppen lever lenger!

Og takket være Sens malinga kan vi nå male male og male til det ikke er mer å male!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...