Gå til innhold

Flere som er kvalme??

Anbefalte innlegg

Våknet idag tidlig kl 07, og var veldig kvalm...

Enda går jeg og er litt småkvalm. Kan ikke skjønne hvorfor.

Flere som er kvalme?

Har også flydd en del på do (avføring) Ikke omgangsyken.

Sist jeg fødte, var jeg på do dagen før å satt der i mange timer (forstoppelse).... Så kan jo være tegn på at noe skjer, men har ikke forstoppelse denne gangen.

Ellers fikk jeg ikke noe tegn på at fødselen var i gang sist heller.

Tenkte ikke at det med do besøket dagen før var et tegn.

Så jeg fikk tegningblødning på natta, sånn det startet for meg sist.

Bare går å venter jeg nå...

Lykke til videre jenter, har dere noe tegn i det hele tatt vil jeg gjerne høre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139207731-flere-som-er-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har vært ganske kvalm i det siste,og flydd en del på do også, Hørte noe om at det var lett å bli kvalm igjen mot slutten fordi baby ikke har så stor plass og dermed ligger å presser på blodårer og sånn? Vet ikke hvor sant det er ,men kan jo også være fødsel som nærmerer seg. Tror slimproppen min gikk i går,så sitter å venter på flere tegn=) Kan jo ta lang tid enda,men dette er vår måned så lov til å være litt utolmodig syns jeg;)

Var kjempekvalm igår kveld, og fikk nesten ikke sove... Men jeg har nettopp hadd influensa i en uke, så kan jo være det og. Hadde "falsk alarm" i helga, så det er kanskje ikke så langt unna? Fysisk har jeg vært veldig moden i 2 uker nå, så mye tyder på at jeg ikke går over tida :)

ja jeg har også fått denne kvalmen. Av og til om natten og om dagen. Vondt i hodet har jeg også. Men al hører vel med. Var hos frisøren i dag, og klarte nesten ikke fullføre timen for jeg ble så dårlig. Men nå skal jeg slappe av resten av dagen. Er ute å går da slik at jeg kanskje kan framskyve det hele litt:-) Gleder oss nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...