*Joa* Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Kan jeg få se bilde av den?? Var det vondt å ta den?? Begynner å lure på om jeg skal ønske meg en tatovering i bursdagsgave:) Der eller i nakken Hva betalte dere??
Morradi Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Har en fra nakken og nedover ryggen.. Var ikke så vondt som jeg trodde:) Betalte 500 for min i England! Syns det er en fin ting å få til bursdagen, samboeren min skal tegne en til meg som jeg skal få på min bursdag:)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har en stor en i korsryggen,som går ut på begge hoftekanter,og nesten ned til rumpen.Det er den vondeste jeg har tatt...har 4.Betalte 3400,-I bergen. Har ikke bilde av den,da:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Har en i korsryggen, synes ikke den var så veldig vond og ta bortsett fra når de tatoverte over der som nyrene ligger.. Betalte vell rundt en 100 lapp tror jeg ( i Thailand). Ellers har jeg på halsen litt bak mot nakken, betalte 500 for den på hamar, også har jeg en på skulderbladet som ikke var vond og ta i det hele tatt, betalte vell 70-80 kr for den ( Thailand den også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå