Gå til innhold

krysset som kom og forsvant....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarte jo ikke holde meg lenger, og tok en test i dag tidlig rugedag 7 ( i know aaalt for tidlig) med cleareblue (den med kryss) og så skjedde det noe som jeg aldri har opplevd før....det kom et svakt kryss med en gang.... og innen jeg rakk å dra på meg trusa , trekke ned i do og løpe til kona så var det borte....for så å svaaaakt skimtes igjen 15-20 min etterpå...la meg presisere Veldig svakt, men vi så den! TROR vi ! stod å kikket på den i 15 min, er det synsbedrag eller er det en strek der liksom.... kan det være el sprøya, er 11 dager siden jeg tok den...eller hva tror dere? sist rd 7 var ikke el sprøyta i kroppen lengre, vet jeg ikke kan skru opp forventningene så tidlig, så har sagt til meg selv at det er noe feil med testen, eller så er det litt hcg etter ovitrellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. dette var vanskelig. Har ikke opplevd dette selv, så jeg har ikek så mye å si til dette. Men, kan jo hende at det var el sprøyta? Men jeg vet ikke.

Jeg håper jo at det var ett krydd fordi det er en spire i magen, men det virker så usikkert på det du skriver. Desverre er det nok bare og vente noen dager til. Men løpet er i hvert fall uansett ikke kjørt!

Håper på sterk positiv test om noen dager.

Masse lykke til !

Skrevet

takk for det venter på mirakel, er nok smertelig klar over at jeg må vente et par dager til , men er sååå utolmodig av meg :o) men men ikke noe annet å gjøre enn å vente! :o)

Skrevet

Synes det høres veldig positivt ut, jeg! Mine tester var utelukkende og svært entydig negative :-/ Så antydning til kryss kan være et egg som har godt tak..? Det velger jeg å tro!

Håper krysset lir sterkere, lillebie!

Skrevet

å jeg håper du har rett sarah 70 :o)jeg tok vare på testen, og så på den nå, mange timer etterpå. det er en svaaak antydning til krysset (altså den streken i krysset som kun kommer ved hcg) men igjen så svakt at det nesten ikke er der....veldig spennende, men får vente til nærmere helgen :o)

Skrevet

Hei, Lillebie.

Du kan dessverre ikke stole på resultatet så tidlig uansett.. I kona satt eggløsningssprøyte i kroppen til og med rugedag 9. Vi testa faktisk for å se "hvor lenge" sprøyta satt i kroppen. Så fikk vi blank test på dag 10, og så positiv igjen på dag 12. Så jeg er redd for at det er rester av eggløsningssprøyta..

Det er uansett ikke annet å gjøre enn å vente, og gjett om vi er spente på dine vegne :) Håper jo selvfølgelig at ikke krysset forsvinner på leeeeeenge :)

Lykke til :)

Skrevet

nei desverre så kan man ikke det!sånn går det når man absolut skal teste så tidlig :o) jeg lever i spenning jeg, ingenting er avklart før blodprøven, som skal tas på mandag! men jeg har trua på at et skal gå bra enda og det er positivt :o)

Skrevet

fysj lillebie.. kast de dumme kryss-testene med en gang.. de lurte meg.. hadde også verdens svakeste kryss på rd 8 og det ble ikke sterkere de neste dagene. Men paralelt med dette tok jeg quick respons tester, med to røde streker.. og da var det mye lettere å se.. og streken ble klart tydeligere for hver dag i motsetning til det dumme krysset. ;) Forelsket i røde streker jeg nå.. på rd 9 tok jeg en digital clearblue,også flott for den lyste gravid allerede da. Da slipper man å tyde uklare streker og kryss.. det var hcg der og ferdig med det liksom ;)

Lykke til, har fulgt med på dere siden juni, og håper dere lykkes nå!

Skrevet

hehe disse kryssene altså! jeg har bestilt tester fra babyplan men de er ikke kommet enda.... tok en ny test i dag, samtidig som progestanen skulle inn klokka 05:30, blingset på den med trøtte øyne og den var helt hvit, i hvertfall 2 min... så sovnet jeg av, 20 min etterpå var krysset der....sterkere enn i går (nei det kan ikke være innbillning for i går visste vi ikke om vi så det eller ikke, men i dag kunne man se det litt bedre) det er fortsatt så svakt at det er stor tvil over hele greia,.kan sikkert enda være el sprøyta og nå skal jeg ikke teste mer før testene kommer i postkassa, da skal jeg se to streker :o)

Skrevet

Hei sånn hadde jeg det også. Jeg testet veldig tidlig og streken ble sterkere og sterkere hver dag, du er nok gravid:) LYKKE TIL.kan jeg spørre hvor mye dere betaler på Nordica? Har lyst å prøve der om vi ikke klarer å få det til å Riksen. Vi mistet 5+5 på 2 icsi så jeg ser frem på fryseforsøk, om det ikke skulle skje i natura...

Skrevet

jeg tør nesten ikke tenke i de baner engang, for det er så tidlig, og streken kom så sent osv osv...da blir nederlaget enda større om det skulle vise seg å være feil......men jeg håper håper håper håper :o) er jo sååå spent egentlig, men er nok en realist også! fåpoer håpe magefølelsen stemmer :-D

vi har betalt ca 22 000 NOK pr forsøk, men skulle det bli en tredje gang betaler vi ingenting for det forsøket, kun medisiner og reie + opphold :o) de er kjempe hyggelige og flinke på nordica, kan absolut anbefales :-)

Skrevet

hm svarte deg her , men så ble alt borte, prøver igjen :o)

jeg tør ikke tenke i de baner engang enda...eller prøver hvertfall å ikke gjøre det. som ivf mammaer sier, så kan el sprøyta henge i, men har jo håp pga streken var sterkere (om man kan kalle det "sterk" for det så svaakt men likevel mer tydelig i dag) men jeg håper håper håper håper :o) og er veeeldig spent på om det er oss denne gangen :-D

vi betaler 22000 NOK pr forsøk, men da er tredje forsøket gratis (pakkepris) men det er med donorsæd 900 DK også da, vet ikke om dere trenger det, så er det medisiner reise + opphold ved siden av.

Kan absolutt anbefale Nordica, de er kjempesøte og hyggelige, og ikke minst flinke :o)

Skrevet

Tror du er gravid jeg altså! Tror neppe det er el-sprøyta. Det sies jo at den kan sitte i ca en uke etter at den ble satt, men husk at den er satt 2 dager før uttak, dvs 4 dager før innsetting og når du da er på rugedag 8 (?) idag så er den nok ute av systemet. Da er det jo 12 dager siden du satte el-sprøyta.

Så prøver meg på et forsiktig GRATULERER her jeg :)

Skrevet

hm svarte deg her , men så ble alt borte, prøver igjen for 3 gang, tror pc på jobben her klikker, så sorry om jeg har svart deg 3 ganger haha:o)

jeg tør ikke tenke i de baner engang enda...eller prøver hvertfall å ikke gjøre det. som ivf mammaer sier, så kan el sprøyta henge i, men har jo håp pga streken var sterkere (om man kan kalle det "sterk" for det så svaakt men likevel mer tydelig i dag) men jeg håper håper håper håper :o) og er veeeldig spent på om det er oss denne gangen :-D

vi betaler 22000 NOK pr forsøk, men da er tredje forsøket gratis (pakkepris) men det er med donorsæd 900 DK også da, vet ikke om dere trenger det, så er det medisiner reise + opphold ved siden av.

Kan absolutt anbefale Nordica, de er kjempesøte og hyggelige, og ikke minst flinke :o)

Skrevet

får håpe du har rett stinemin, men jeg er en realist, det kan fortsatt være EL prøyta, og nå sitter jeg her å det kjennes ut som mensen er på vei....huff kjenner igjen disse smertene....og puppa mine er så harde og vonde at de detter snart av meg! huff la det ikke være mensen på vei!!

Nordica er kjempesøte og flinke, kan absolut anbefale de.

vi betalte 22000 pr forsøk, dette er andre forsøket, et evt 3 forsøk er gratis (om man har pakkeløsninga) så er det medisiner + reise og opphold da :o)

Skrevet

jeg gir opp, prøvd å poste 4-5 ganger, og det kommer ikke opp noe ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...