husmus &2 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 finnes det en mirakuløs måte å få bort hår og gook i øyet på den lille? Jeg prøver å få han til å blunke, men det er ikke alltid det forsvinner på den måten. Har vurdert å dryppe litt brystmelk i øyet, men vet ikke om det er ok. Finnes det noen andre geniale måter å få bort "skitt" i øyet på, synes så synd på han, det må være fryktelig irriterende...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Går helt fint og dryppe mormelk i øyet. Det har jo også en helende virkning, så det er ingen fare. Jeg brukte øyedråper på snuppa, hvis hun hadde noe i øyet som ikke ville ut.
A og G Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 jeg har brukt mormelk en gang, og da blinka hun så mye for å få det bort at håret fulgte med
**Marge Simpson** Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Datteren vår hadde ofte små hår og grugg i øynene de første ukene, og noen ganger var det sånn i dagesvis. Barnelegen sa jeg skulle vaske hendene godt og så forsiktig bruke lillefingeren til å føre rusket mot en av endene av øyet. Det var litt skummelt å ta på øyet hennes, men det har gått helt fint hver gang jeg har måttet gjøre det.
husmus &2 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 utrolig mye gækk som klarer å feste seg i de i løpet av en dag! Godt å vite at jeg kan bruke brystmelk og det ikke bare meg som er ekstremt hønemor!! Ta på øyet hans tror jeg ikke jeg fikser, men godt å vite at du har fått rådet av en lege, skulle behovet være stort nok en dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå