Gå til innhold

Dere som mener phil and teds er den perfekte søskenvogn

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere når elstemann skal sove? Jeg har 18 mnd mellom mine og trenger en søskenvogn men syntes denne vogna virker litt dum med tanke på at den este fortsatt sover på dagen og vi tilbringer mye tid ute. Lurer på hvordan bruk dere har.

Fortsetter under...

Nei det går nesten ikke når babyen er helt liten og ligger i hovedsetet.. Vi kjøpte denne vogna når minstemann var 4 måneder og fra da er den perfekt.. Minstemann sover godt i hvilestilling i setet under og størstemann i hvilestilling i hovedsetet. Så er dere mye ute og begge trenger å sove i vogna fra første stund er ikke dette vogna for dere tror jeg.

Når eldstemann er så liten og dere tilbringer mye tid ute er ikke dette vogna for dere nei.

Vi har 2 år mellom våre, og eldste var i bhg flere ganger i uken da jeg var i permisjon. Hjemme sov han sjelden på dagtid på den alderen.

Da var vognen helt super. Og den er også ok å sove i innimellom, men ikke mye og ofte.

Vil anbefale deg å kjøpe en vogn med skikkelig sovestilling til eldstemann. Av andre søskenvogner synes jeg den nyeste modellen til tfk og easywalker virker veldig gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...