Gå til innhold

Magen ble plutselig firkantet!

Anbefalte innlegg

I løpet av helgen opplevde jeg at magen plutselig forandret litt form fra å være veldig rund til å få et flatt parti rundt navlen! Det er mykere også, resten av magen er kjempehard..

Hva kan dette være? Litt bekymret for at morkaken har "punktert" eller noe... Men det kan vel ikke skje? Babyen er fortsatt like aktiv og glad, men magen kjennes virkelig annerledes... litt merkelig

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139207078-magen-ble-plutselig-firkantet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen min har blitt helt lik, jeg bærer en veldig aktiv gutt.. Å han er like aktiv nå..var hos jordmor et par dager senere, å fikk vite at nå når babyen er så stor presses det litt ut her og der, og det kan visstnok gjerne bli et litt "flatt" parti rundt navle område, for babyen kveiler seg på et vis rundt det området.. Det vil dermed oppleves litt tomt, evnt mykt, fordi du ikke kjenner noen kroppsdeler som presser livmora ut akk der..:) Men hvis du er usikker kontakter du jordmor.

Ps hadde morkaka di vært ute av funksjon hadde det ikke vært liv i babyen din særlig lenge så er nok ikke d..

Min mage er (og har lenge vært) firkantet. Han ligger med hodet i bekkenet og ryggen til den ene siden. Rumpa stikker da opp på toppen og beina ligger på "tvers" i magen". Ser helt sykt ut om morgenen og når jeg får kynnere :-) Tror det er som det blir sagt hvordan babyen ligger. Så lenge den er aktiv er nok alt bare fint ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...