Gå til innhold

Hvilken MME har dere best erfaring med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne en MME som ikke lillemor får vondt i magen av! Vi bruker malt og laktulose, men synes fortsatt hun strever. Vil gjerne ha maaaange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker collet. Kjempe fornøyde, bruker kun malt. 1 spiseskje hver morgen blandet i melken, og en teskje til hvert grøt måltid. funker kjempe bra:) Du slipper også å gi tran/d dråper når du bruker den melken,og et lite pluss er at den er billigere enn de andre...min gutt ble urolig og hard i magen av nan.

Skrevet

Veldig mange sverger til Hipp, de slipper å bruke malt i melken fordi magen regulerer seg kun ved bruk av HIPP. Min gutt har aldri hatt noe magetrøbbel, men er veldig fornøyd med HIPP.

Skrevet

NAN1 syntes vi var best. Med litt malt oppi av og til. Hipp og Collett sin ble det bare tull av. Hun fikk så vondt i magen av de. Men du må nesten bare prøve deg frem, for å finne ut hva som er best for jenta di!

Skrevet

Hipp! Da hun var liten var det kun Hipp som fungerte.. Nan 1 fikk hun utrolig vondt i magen av, skrek og skrek... Prøvde Nan H.A. 1 uten at det hjalp det grann. Prøvde Collett, endte i klumpete sprutgulp som luktet fisk. Det samme med Småfolk...

Så her ble det kun Hipp 1 med litt malt i hver flaske..

Skrevet

Ok, tusen takk for svar! Det er klart at jeg ikke finner noen fasit her inne, men synes det er interessant å se hvilket merke som folk synes er best :)

Skrevet

Her begynte vi rett på Nan 1, fordi vi ikke kjente til de andre. Hadde jeg kjent til Hipp, hadde jeg nok begynt med det i stedet, uten noen annen grunn at den er økologisk. Han har ikke vondt i magen og vi bruker ikke noe malt i. Bæsjer 1-3 ganger om dagen, så her går det unna. Nå har vi så langt bare brukt den ferdigblandede Nan´en, men skal prøve å manne oss opp til å begynne med pulveret, men regner med at det ikke blir noen forskjell.

Skrevet

Flere?

Har inntrykk av at de fleste liker Hipp best, men lillemor her ble bare værre,,,

Skrevet

prøvde bare med nan jeg da jeg ammet, først med ferdigblandet. siden det gikk ok, og ingen plager (ant enn at han presset og presset, tok da malt i så ble det bedre) så da har jeg ikke prøvd noe ant.

Skrevet

vi har brukt Hipp på begge mine. synte NAN var verre å blange og ikke så "kram" som Hipp sin. liker også at den er økologisk! Collet sin syntes jeg lukta tørrfisk, så den kasta jeg bare. har i litt malt i melka også da, men det er snakk om 1/4 ts av og til. kjempe fornøyd med hipp jeg.

Skrevet

startet på NAN 1, men gikk over til Hipp etter 4 mnd fordi han begynte å tulle med maten, og da gikk det rett ned igjen:) Aldri hatt mageproblemer på stor skala av hverken NAN eller Hipp, men syns hipp lukter bedre og er enklere å blande ut:)

Skrevet

Åssen kan dere som syns hippen er lettere å blande enn nan syns det?

Nan skal jo blandes ved 40 grader og Hipp ved 60 grader. Så nan er jo mye raskere å kjøle ned til 37 grader. El er det en eller annen lur måte å blande hipp på som jeg ikke har fått med meg?=)

Skrevet

Vi brukte Nan første 2 ukan å d funka ikke :-( Han bæsja aldri å hadde veldi ondt i magen, å vi måtte trø i han maxdose me maltekstrakt omtrent til hvert måltid for at han i d hele tatt sku få avføring.

Bytta til Hipp å nu bæsje han myk bæsj hver dag av sæ sjøl ;-) Å mye mindre mageondt!

Novemberbebbis - Trur dm mene at pulvere løse sæ mye bedre opp enn Nan sin som ofte ga klompa! På føden sa dm at vi kunne mekke et par flasker klar i kjøleskape me lokk på som d blir vakuum av, så d gjør vi :-) Men e svært påpasselig me hygienen å at vi kjøle ned melka fort etter at pulvere e blanda i, sånn at d ikke gir grobunn for bakteria.

Skrevet

Hipp! Begynte med NAN, men det var et rent helvete. Bæsjing her 14. dag og masse magetrøbbel, selv med maltekstrakt i.

Hipp derimot er hetl supert her i huset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...