Gå til innhold

ja, der har jeg også fått for mye vann i kroppen...

Anbefalte innlegg

holdt på å le meg ihjel da jeg etter dusjen så at den ene foten min var blitt dobbelt så tykk som den andre. Har ikke hatt sånn før, så regnet nesten med at jeg skulle slippe. Får prøve å sove med beina høgt i natt som mamma sa, å håpa at jeg får på meg skoene i morgen... hihi

Fortsetter under...

Ja, det er noe greier hele tida, gitt :-D Må si du har gjort en kunstnerisk vri på det hele: En fot dobbelt så stor som den andre. Dette vil jo gi uante muligheter! Pensko på tynnefoten og støvel på tjukkefoten- Du kan bli en artig-dame i lokalmiljøet ditt! Skal se du får et bilde i lokalavisa ;-)

Hmm, men spøk til side. Husk å nevn det til legen da. Vann i kroppen under graviditeten, er veldig vanlig, men med masse andre symptomer kan det jo også være sv.skapsforgiftning. Ikke få panikk, for det er ikke derfor jeg nevner det. Bare vær obs på din egen kropp og ta det opp på neste kontroll.

HI her.

var på kontroll i dag og legen sa at det var helt normalt. har sovet med føttene høgt i natt og det hjalp veldig. Men etter jobb i dag var vannet kommet tilbake. Er ellers i toppform, bortsett fra en del vondt i lysken. Men skal ikke klage, Har ellers ikke hatt NOEN plager:) Bare fire dager igjen til permisjon:):) gleder meg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...