Gå til innhold

Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Er det noen jenter i tromsø som er gravid og deprimert ? Eller er jeg alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke alene. Lurte på å skrive litt under min terminklubb men der er alt så positivt at det føles feil å komme med et deppeinnlegg der. jeg er i uke 26 nå og alt har gått fin helt til i forrige uke. Og nå føler jeg meg helt på felgen.

Leser og leser på internett, om alle mulige slags depresjoner. har vært langtissykelmedt frem til for ett år siden for å ha møtt veggen, og nå er jeg redd det er kommet tilbake. Men nå beskriver det seg som sterkere sosila angst, der jeg blant folk jeg ikke kjenner godt føler meg meget utilpass. Min fantastisker samober blir utsatt fro sterke humørsvingninger, kjeft, og jeg er kommet i den onde sirkel der jeg har 200% dårlig samvittighet. Har liksom nok med meg selv om min dårlige selvfølelse og det føles som en ekstra belastning å tenke på han og unnskylde meg hele tida overfor han. Har opplevd et par tøffe brudd, og nå tenker jeg, og sier, til han at jeg bare går å venter på at han skal forlate meg, for hvem orker vel å leve med meg slik jeg er. Ig år var en tåredag, der jeg prøvde å sette ord på hva som skjer ini meg, og han reagerte bare med å ikke si noe, og nå føler jeg at jeg er på prøve, er så redd for å miste han, men alt inni meg sier at det er det som er på tur å skje. Jeg blir helt gal av hans taushet, og jeg sitter på jobb nå og tårene strømmer bare på. Kjenner ei klo rundt hjertet mitt, og jeg tenker på hvordan i all verden dette skal gå, hvordan skal jeg kunne takle det å bli mor sånn som jeg er?

Tenker på å kontakt lege, men vet ikke hvor jeg skal begynne.

Skrevet

Meg igjen, masse skrivefeil i innlegget mitt, men det får bare være. PS! jeg bor ikke i Tromsø , 2 timer unna.

Skrevet

hei :) Blei gla for å få et svar, men så trist å høre hvordan du sliter... skriv meg en pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...