Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Snuppa har fått maisgrøt noen uker nå men syns ho trøkker og trøkker ... Har liksom lurt på om jeg burde prøve noe annet ? Ho får nan og, har supplert m det lenge, men gikk over til 4mnd for ikke så lenge siden.. uke ell no.
KarinB Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 bruker begge deler vi. begynte med mais grøt, så gikk vi over til risgrøt da det så ut til at han ikke likte mais grøten. Nå spiser vi begge deler. risgrøt klokken 15 og maisgrøt kl 19:)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Du kan prøve å ta litt malt i grøten for å se om det hjelper, evnt sviske pure. Byttet på mais og ris for variasjon vi da.
Trulte76 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 finnes risgrøt med banan enda? Den likte så godt mine to største barn. De var ikke så glad i denne maisgrøten.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hipp har en 4 mnd grøt med banan og fersken. Den er veldig god. Blandes med vann. Men den er litt vanskelig å få tak i. Er ikke sikkert på om det er ris eller mais eller hva, men lillegutt slukte det rått..:-)
LilleMy08 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Du får kjøpt risgrøt med banan i sverige i alle fall. har nettopp kjøpt den der. Ellers er HIPP sin grøt risgrøt med banan og fersken bra. De har den ihvertfall på Coop OBS tror jeg. Vi startet med maisgrøt, men jeg tror hun fikk vondt i magen av den så nå bruker vi ris grøt
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2008 takk for svar! da skal vi prøve litt risgrøt å se hvordan det går
Nattinatta Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 ja den tar gjerne jeg et par skjeer av også!! hehe... har iallefall funnet med på rema og obs her...
Nattinatta Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 altså grøten med banan og fersken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå