Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 For 3 år siden satt jeg veldig utålmodig og ventet på min førstefødte... 1 desember hadde jeg ultralyd-termin, og jeg ventet veldig på min lille gutt... Han lot vente på seg da, så jeg har enda 14 dager igjen her inne på dette forumet Rart å tenke på da, at jeg har vært mamma i 2 år og 50 uker allerede Babygutten min har blitt kjempestor, og han gjør mammaen sin stolt hver eneste dag!
mamma til lille lu:) Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 For 3 år siden var jeg 10 kjipe dager på overtid...og enda gikk d 2 dager til før han kom ut:s...! Er så rart hvor fort tiden har gått siden da, altfor fort egentlig! Er jo en så utrolig morsom alder de er i nå, hvor personligheten virkelig kommer til sin rett hehe. Prater masse og gullkorna kommer på rekke og rad, trassig og STA, men så utrolig snill og god:) Vi er heldige vi;)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 ja, vi er utrolig heldige! Barna mine er uten tvil det beste som har hendt meg, og jeg er så heldig at jeg har fått enda et barn, så jeg har en babyjente i tillegg til storegutten.. Hun kom på termin forresten, selv om jeg gikk 14 dager over med broren Jeg elsker å være mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå