Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Hun veide 3890g da hun ble født men nå etter 3 mnd veier hun bare 4700g! Har vært på helsestasjonen og hun ligger på den nederste kurven. Synes ikke hun ser så tynn ut og hun er blid og prater mye og er frisk. Jeg fullammer men nå har jeg bynt med erstatning i tillegg men hun vil ikke ha det! Noen gode råd for å få det i henne?
Thumper Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 IKKE STRESS MED DET!!! Min tass hadde en periode han ikke gadd å legge på seg så mye han heller, men han tar det igjen nå. Jeg fikk beskjed om å legge han til brystet oftere for å øke min produksjon, samt at han fikk i seg mat litt oftere, det endte med at han grein da jeg la han til, og det var jo ikke noe koselig. Virket som han var dritt lei hele brystet. Jeg prøvde en gang å gi han NAN på flaske rett etter amming, for å sjekke om det var lite næring i min melk, at han rett og slett var mer sulten. (så jo at det var mer melk igjen da han slapp taket..) Og han snudde seg vekk fra flasken. HS sa det at om han hadde goffla i seg mer enn 40 ml betød det at han var mer sulten. Så jeg roet meg helt ned. (Selv om jeg sa til meg selv at jeg IKKE stresset med det) og nå legger han på seg igen. Samme her som hos deg at han er blid og fornøyd om dagene, og er storfornøyd, virker ikke utilpass på noen måter, så da er det bare for oss mammaer å drite i kurver og sånn, men bare nyte dagene
pandabjørn Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 det er som jenta mi hun veide 3580gr ved fødsel og på 3mnd kontroll veide hun bare 4270gr altså bare opp 690gr! jeg begynte bare med mme og 2 uker senere hadde hun steget til 5400gr.....ville nok begynt å gi henne mme før du begynner med grøt så får du se om hun legger på seg.....ville nok gått på helsestasjon 1 gang i uka for å sjekke at hun legger på seg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå