Gå til innhold

Hipp 2 fella??? Den var ny for meg!! Hjelp meg..noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var heeelt nytt for meg. Da minsten ble 4 månder byttet vi til hipp 2.. Snakk om å tydeligvis være blinde.... Nå er han 5 måneder.. Han får litt grønnsakspure til middag, og grøt til kvelds...... Bør jeg bruke hipp 1 eller hipp 2...??? Hellandussen, nå er jeg i villrede!!!!Jeg ammer ikke i det hele tatt lenger...

Skrevet

Hvis det er erstatning for ett måltid skal du bruke HIPP 1. Hipp 2 skal kun brukes som tilleggsdrikke ved fast føde, altså som vi drikker melk til måltider. Få bruker HIPP 2 som den er ment, og ett helt unødvendig produkt som burde blitt fjernet fra butikkhyllene.

Skrevet

Hmmmmm.. TUSEN TAKK!!! jeg er skikkelig dårlig opplyst om dette skjønner jeg. Skal jommen meg kjøpe hipp 1 å bruke den.. Virker som den metter og er mer næringsrik.. Til mioddag får han jo bare litt mat ennå, og grøt spiser han igrunn en del.. Men for å fylle godt opp er det kasnkje like greit å holde meg til Hipp 1....(???)

Skrevet

ja, gutten din skal ha hipp 1 :) hipp 2 skal bare drikkes sammen med mat, og når han da får melk på flaske som et måltid, så bør han få hipp 1.

Skrevet

hipp1 er morsmelkerstatning og skal brukes så lenge mme er den største næringskilden-

hipp2 er tilskuddnæring og skal brukes når barnet spiser fast føde til til fleste måltider. tidligst fra 4mnd.

om gutten din får stort sett kun mme så skal han ha hipp1.

når gutten din spiser alle måltider (min. 3 har jeg hørt) så kan du bruke hipp2. jeg synes 2 var veldig greit jeg. hipp1 har mye mer næring og er mer mettende og fetende enn hipp2. når de bare skal ha litt melk til maten eller på ev. nattflaska så er det like greit å bruke nr.2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...