Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ny her og lurer på om det er flere storkemammaer i Oslo-området som kunne tenke seg å treffes? På kafe eller noe. Er 3 måneder på vei og gleder meg. Hilsen Kula

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har riktignok ikke benyttet meg av Stork, men av Nordica. Men jeg bor i Oslo, og har termin i mars med mitt første barn.

Skrevet

Hei velkommen!

Jeg er også tre mnd på vei, og har vært med ut å spist med andre single jenter i Oslo omr- Veldig hyggelig!

Ja, jeg kan tenke meg å møtes. jeg kan også tenke meg å sette opp en dag i mnd som lekedag for donorbarn når den tid kommer. Tror barna kan ha godt av å ha ett nettverk med andre donorbarn. Jeg tenker da typ 1 søndag i mnd møtes man på en lekeplass og leker.

Jeg har termin 8 juni, men må ta keisersnitt i god tid før - så kanksje rundt 20 mai kommer vidunderet?

Igjen velkommen, og du er hjertlig velkommen til å bli bedre kjent med meg i bloggen min - ps. beg nederst på siden og les deg frem "til i dag".

Skrevet

Hei!

Så hyggelig å høre fra dere - og at vi er flere. Har kikket på bloggene deres og skjønner at jeg har litt å lære ;)

Skrevet

Hei

Hyggelig å høre fra deg. Da får vi barn ca på likt!

Jeg er med! Spiser gjerne middag i 1. omgang - snart! Ser også gleden og nytten av et lite "donor" nettverk. Har kikket på bloggen din - så flinke dere er. Min er ikke like utfylt. Gleder meg veldig og starter det å synes også.

Skrevet

Hei igjen.

Jeg vet ikke når neste middag blir, men det var middag for to uker siden, da var jeg dessverre så kvalm at jeg ikke orket matlukt.

Men nå er formen mye bedre :-)

Det blir vel en middag i februar en gang, så følg med her så blir det annonsert. Middagene er kjempe hyggelige!

Skrevet

Tror det var snakk om at det neste treffet for oss single skulle være i løpet av januar :-)

Skrevet

Hei igjen!

Januar passer utmerket for meg! Der er kalenderen ganske tom foreløpig ;) Gjerne en ettermiddag med litt mat på kafe - onsdager er bra kvelder for meg.

Kula

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er ikke singel,men sammen med en mann, vi går på hjul så vi måtte til stoork for å få hjep pga diskriminering

jeg kunne tenkt meg og møte dere andre er 27 på vei nå

håper dere har plass til meg

Skrevet

Hei

For meg er det bare hyggelig med flere forventningfulle damer ;)

Hva med en kafetur/ middag en onsdag i januar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...