HuIdra Skrevet 30. november 2008 #1 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har termin den 17. april, og kjenner liv omtrent hver time. Hører mange si at det er uvanlig med så mye aktivitet så tidlig. Lurer derfor på andre opplever rundt uke 20? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Del Skrevet 1. desember 2008 Kjenner liv et par ganger i løpet av dagen nå, er i uke 21.. Stresser ikke så mye med det, men er nok ikke flink nok til å kjenne etter hele tiden heller.. Jobber 100%, noe som betyr mye løping i korridorene for meg.. Så er vel ikke like lett å kjenne alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snert Skrevet 1. desember 2008 #3 Del Skrevet 1. desember 2008 Er i uke 21, har termin 18 april. Kjenner grafsing og småspark i perioder hver dag. Leste her på BIM at man ikke trenger å engste seg om det ene eller andre ift aktivitet før uke 26. Da skal man kjenne liv hver dag. Snert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei! Har kjent liv i mange måneder allerede. Små kilinger, som nå har gått over til å bli kraftigere spark. Er i uke 20+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoebe85 Skrevet 3. desember 2008 #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg er i uke 20, og har kjent liv siden uke 16, men jeg jobber også 100% og merker også at jeg ikke er flink nok til å kjenne etter. Mest om kvelden når 5 åringen er i seng og jeg har tid og ro. Pappa`n kjenner også små støt hvis han legger hånden på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 3. desember 2008 #6 Del Skrevet 3. desember 2008 Er i uke 22, termin 13 april, og kjenner liv spes. om morgen og kvelden. Har de siste dagene begynt å kjenne spark og bevegelser flere ganger i løpet av dagen/kvelden. Veldig spennende og en herlig følelse men det er jo veldig individuelt hvor mye babyene sparker og beveger seg, og når vi kjenner dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smily77 Skrevet 3. desember 2008 #7 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjenner liv på utsiden av magen jeg...er 22+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurkfrid Skrevet 4. desember 2008 #8 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er 21+1 i dag og har foreløpig ikke kjent noe liv. Men fikk vite på ultralyden at morkaken ligger foran, så det tar vel litt tid. Kjenner ihvertfall at livmoren øver seg og det er jo noe. Gleder meg til jeg kan kjenne noe "ordentlig." (Disse boblene som folk snakker om skjønner jeg rett og slett ikke hva er...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne christina Skrevet 5. desember 2008 #9 Del Skrevet 5. desember 2008 Er 23 uker i dag,kjenner liv daglig der inne og utenfor,skjenner den lille gutten min er en hyper akrobat! Veldig moro,men på natta er det så mye liv at jeg får mareritt og vekker meg av et godt plassert spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jippi78 Skrevet 5. desember 2008 #10 Del Skrevet 5. desember 2008 Endelig liv her!!!!!! Har venta ei stund (er i uke 22+5 nå) men i denne uka har jeg kjent tydelige bevegelser. Har nok vært noe bevegelse tidligere også, men ikke så tydelig som nå. UL jordmor trøstet meg med at ettersom morkaka ligger ut mot magen tok det lenger tid før jeg kjente noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hormonika Skrevet 7. desember 2008 #11 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg var for første gang sikker på at det var spark / bevegelser jeg kjente i uke 20.morkaken min ligger ikke foran. Er i uke 23 nå, og kjenner spark daglig, spes. om kvelden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady M Skrevet 8. desember 2008 #12 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei på deg! Har termin 22 April og er 2 gg fødende. Jeg kjente liv første gang i uke 17 men det satt i gang for fult i uke 18.Under UL både så og kjente jeg bevegelsenen, helt normelt sa jordmor. Kjenner liv flere ganger om dagen og på natten også. Helt herlig! Med første kjente jeg det i uke 21 tror jeg men da var det difust. Kos deg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 13. desember 2008 #13 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei! Jeg er fullgått 22 uker og kjenner liv mange ganger daglig. Har en rolig jobb så jeg har anledning å kjenne etter mye. Første beveglsene kjente jeg i uke 19 og da som små "bobler". Gikk raskt over i små dunk og nå syns det utenpå magen! Mannen har kjent det tydelig og syns det er super stas!! Har livmor fremme og fikk samme beskjed om at det kunne ta tid før jeg kjente noe - men har visst seg å være tilfellet her i gården!! Bare glad for det jeg da! Syns det er deilig å kjenne sparkene!!! c",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå