Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Del Skrevet 30. november 2008 Har vært kvalm siste to ukene etterfulgt av spying, i tillegg er jeg slapp og sliten - orker ingenting. Jeg har ikke testet, men jeg kjenner igjen følelsen....jeg er ganske sikker på at det bor en liten spire i magen min Siden vi har en baby fra før aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei (-har ikke fått mensen tilbake..), men hvis jeg sammenligner med forrige svangerskap tror jeg at juli-måned kan stemme som termin-mnd. Noen som vet hvordan legen finner ut termindato når han ikke har menstruasjon og gå etter? UL? Evt. når bør jeg pelle meg på kontroll? (om 4 uker? 8 uker? ble plutselig helt blank....) Har kikket på terminlisten og ser at jeg vet hvem en av dere andre er (Jeg skal selvfølgelig ikkje fortelle om din graviditet, da jeg regner med det fortsatt er hemmlig...) Ha en fin kveld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139206313-jeg-tror-jeg-h%C3%B8rer-til-herkanskje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå