Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Vi har ettpar tykkvotter, som mini bruker når han er ute å leker. Å ett par tynnvotter som han bruker når han sover i vognen, men disse har bhg klart å rote bort, så nå låner han noen i bhg som ikke var merket med navn, aner ikke hvem det er sine. Men det er nå ok. Tar ikke disse med hjem fra bhg.
MissKitty Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Altfor mange, for forrige helg endte vi opp uten å ha noen her hjemme... ;o) Vi har et par gummivotter (sånn med tynt fòr inni), et par vintervotter (Reimatec) og et par ullvotter til å sove i vogna med. Jeg prøver å ta de med hjem i helgene slik at jeg får vasket eller brukt dem selv.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Alt for mange... 1 par helly hansen vanntette votter 2 par reimavotter (De som går opp til albuen..nesten) 1 par mykvotter som de bruker under sovetiden
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 aner ikke.. har vel kanskje to eller tre par votter..så å si bare strikka votter som er tova =) beste som fins mener jeg =)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Har bare et par votter liggende der vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå