Gå til innhold

Dere som har vært hos kiropraktor med babyene deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det tegn på forhånd at det var stiv nakke eller liknende som plaget dem?

Tror min lille har en del luftsmerter. Hvordan vet jeg at det er det og ikke andre ting som plager han? Har hørt så mye bra om å ta en tur til kiropraktor, men hadde jo vært greit å se etter tegn på at det faktisk var det som var galt.

Skrevet

Heisann :))

Jeg har vært til kiropraktor med snuppa for både magen og nakken.

Etter 1 mnd med luftsmerter i magen, gikk jeg til kiropraktoren. Jeg gikk bare for å skjekke om det kune vært begynende kolikk. Og di finner fort ut om det er det eller ikke... Di skjekker ryggen og korsryggen, er den stiv har babyen kolikksmerte. Så vist jeg var deg ville jeg tatt en tur for å sjekke. Hadde 3 behandlinger så hadde vi en ny baby i hus :))

Men nakken var hun vel 3-4mnd gamel. Merket plutselig helt tilfeldig at hun kikket bare til høyre, så var nede hos kiropraktoren også da forå skjekke. Å jo da, hun hadde kjempe stive nakke. Så etter 4-5 behandlinger var hun sånn noen lunde god igjen. Gulpingen ble mindre. Men tok 1-2 uker etter behandling før hun begynte å kikke til venstre uten problemer. trente hver dag med hun.

Så anbefaler deg sååå å ta en sjekk hos kiropraktoren. Det er virkelig verd dei kronene!!!!!!!

Skrevet

Jeg gikk til kiropraktor jevnlig selv pga bekkenløsning i tillegg til noen låsninger i ryggen under graviditeten. Hun tilbød meg en sjekk på meg og barnet etter 2/ 3 uker, og det gjorde jeg. Selv om jeg var mye bedre i bekkenet allerede, og barnet ikke hadde noen tegn til låsninger. Da var barnet 2 uker!!

Synes det var veldig greit, hun sjekket til og med ammingen, altså hvordan han lå med nakken spesielt og sugeteknikken osv, i tillegg til ryggsøylen, reflekser, blikk/ våkenhet osv osv.

Ta en titt du, lykke til

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...