Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 MIn datter har den ene dagen mange bæsjebleier og andre dager ikke i det hele tatt! Konsistensen varierer også! Noen dager er det veldig hardt! Lurer på hva jeg kan gjøre for å få magen hennes i bakanse? Har prøvd malt og olje i grøten, men føler ikke at det funker noe særlig! Noen tips?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Det lurer egentlig jeg også på, for Matilde har presis sånn mage som du beskriver, og hun er også straks 9 mnd! Jeg gir henne malt i grøten, og sviskemos til formiddagsmat når det ikke har kommet bæsj på en stund, eller det er veldig hardt. Ellers så rprøver jeg å få henne til å drikke mer vann, men hun er ikke så glad i det. Vanskelige greier. Virker ikke som om hun har noe vondt da
UpsyDaisy Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Her er det også slik. Noen ganger veldig hard, og andre ganger ganske flytende (ikke diare da). Jeg bruker også malt i grøten og han får 1/2 glass sviskemos hver dag. 9 mnd+.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Skriver under her jeg også...men her er problemet mer konstant treg....vi har vært hos både osteopat og soneterapeut uten at det har hjulpet. Mange har visst fått god hjelp av sånn behandling. Men fiberrik mat og mye drikke skal være godt for tarmen. Frøkna vår er nå 8 mnd og vi GLEDER oss til den dagen fordøyelsen hennes er som den skal.
Erisa* Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Blåbær hjelper for å binde magen ved diare for eksempel. Men det kan jo også være at det er en lett bakterie-ubalanse i magen til jenta di. Det ka være en ide å prøve å gi litt biola naturell. Selv om hun ikke er ti mnd enda, så har jeg fått beskjed fra barnelege om at det er greit å gjøre (da var snuppa 7 mnd). Slik kan hun få tilført flere av de gode bakteriene.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 På helsekost har jeg kjøpt en liten hendig flaske med melkesyre barkterier til min lille. Har til under 1 år og over.Ble anbefalt det da jeg var og lurte på malt og angrer ikke en dag.Koster litt over 200 kr men gull verdt.Hjelper på prob magen til min:)
Erisa* Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Evt kan man prøve biola, med ca samme effekt, men mye billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå