Gå til innhold

Jeg vugger konstant (selv uten baby i armene); sittende, liggende, stående....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med at jeg vugget og beveget meg i timesvis med rier under fødselen. For så å fortsette å vugge etter at jeg fikk en baby som bare lot seg trøste i mine armer. Så når jeg nå ikke har baby i armene, vugger jeg likevel... nesten som for å roe mine egne nerver, som er ganske tynnslitte for tiden pga lite søvn:) Ser sikkert utrolig rart ut!

Skrevet

Hehe, husker godt den gangen samboeren min plutselig satte i et latterhyl, jeg satt i sofaen og vugget avisen jeg leste :-)

Blir litt smårar i denne tiden ja!

Skrevet

Den første tida våknet mannen min flere ganger av at jeg lå og vugget i søvne, hadde da en bylt av dyne i armene:)

Skrevet

Jeg stod og rugget handlevogna på IKEA for noen dager siden. Og vugger konstant når jeg sitter i tlf..... Hehe, gammel vane bare....

Skrevet

godt det ikke bare er meg! livredd for at det blir skriking om jeg stopper å vugge:) er jo deilig når det endelig er rolig. Syns forøvrig alle mulige lyder fra tv, vaskemaskinen, og naboleiligheten høres ut som babyskriking. Tror jeg er blitt litt smårar, og det etter bare tre uker.

Skrevet

Godt å lese! Jeg står og svinger med hoftene og nynner når jeg bretter klær, uten barn i armene, og i dag satt husbond og vognet frem og tilbake på en TOM barnevogn, lillebror lå rett ved siden av han i sofaen..:)

Skrevet

Hahahaha :-) Jeg sitter og vugger for meg selv også. Vi er nok gode mammaer da får man tro...

Skrevet

Haha, så artig! Jeg tar meg selv i å gynge vippestolen med foten, når ikke lillegutt ligger oppi. Og ja! Jeg føler jeg er paranoid, ved at jeg hører babygråt overalt... Eks.. lillegutt sov i vogna på formiddagen, jeg tok en liten lur seg med babycallen ved siden av. våknet brått ved at jeg hørte babygråt, løp ut til vogna, men der var det stille. Hadde nok bare drømt... Slitsomt! :)

Skrevet

hehe, ja jeg gjør det selv...

merkelige greier...

Skrevet

Haha, jeg hadde en periode når lille klynket før hun våknet at jeg oppdaget at jeg satt å byssa hodeputa i senga. og så måtte jeg som regel på do før jeg kunne amme, så jeg måtte legge puta fra meg veldig forsiktig ved siden av sambo og passe på at ikke han kunne legge seg på den... oppdaga ikke at det var puta jeg holdt før jeg gikk ut av rommet og så at lille lå jo i senga si å sov..

Gjorde det der MAAAANGE ganger.. en dag så oppdaga sambo det og holdt på å le seg ihjel

Skrevet

hehe..bra det ikke bare er meg må jeg si..jeg triller handlevogner frem og tilbake i butikken hver eneste gang, jenta er ikke med..må jo se dumt ut at jeg "roer" ned grønnsaker og mat..hehe..også står jeg å vugger frem og tilbake uetn ungen i armene, ja, det må se rart ut:)

jeg våknet flere ganger i løpet av natten og leita etter jenta vår i senga vår, ble desperat, trudde sambo hadde lagt seg på henne, reiv ut dynene av senga og leit og leita..hehe..det var rett etter at hun var født, men holdt på en god stund med det der, sambo trudde jeg hadde tørna helt når han vpknet av at jeg holdt på sånn..hehe..kan egentlig ikke skjønne at jeg gjorde sånn for hun har alltid sovet i senga si, men man gjør mye rart i denne tiden...hehe

Skrevet

hehe.. artig lesing=) jeg og er sånn. sitter å vugger uansett om baby er der eller ikke. hvis jeg hører barnegråt, på tv eller på butikken, så begynner jeg å vugge. helt av meg selv. det er så rart. å ser som dere sier sikkert veldig dumt ut:p hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...