Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Baby på 3 uker.. Kan jeg varme mme i micro??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 mme bør tilberedes ved å koke vann som så avkjøles til riktig temperatur før man tilsetter pulveret, og så gir barnet. Praktisk kan man koke vann og avkjøle (f.eks ha i kjøleskapet) og blande med det nykokte vannet for å få riktig temp hvis man ikke har tid å vente på at kokt vann skal avkjøles til riktig temp.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 men det er vel ikke så lurt å putte varmt vann i kjøleskapet i og med at kjøleskapet sin termostat blir ødelagt hvis man putter inn ting som er varmere enn romtemp?? Da bør det nok heller avvkjøles på kjøkkenbenken eller et kaldt rom
mamma til fire små Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 var nok det hun mente,- å sette det på benken til avkjøling, for så å sette det i kjøleskapet, deretter blande det med det varme vannet. til gutten min pleide jeg å koke vannet, helle det på flasker og putte dem avkjølt i kjøleskpet. men istedet for å blande de med nytt vann, varmet jeg bare vannet i mikroen, og blandet i pulveret når det var blitt passe varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå